Yamaha R6 na 2010 rok – większe możliwości - Motogen.pl

Yamaha R6 na 2010 rok została poddana obiecującym zmianom. Firma postawiła na jeszcze wyraźniejsze podkreślenie wyścigowego charakteru motocykla.

Nowa R6-tka będzie miała zmienione air box, mapy ECU i układ wydechowy z kolektorem 4-2-1, a także poprawiony system YCC-I (Yamaha’s Chip Controlled Intake) elektronicznie kontrolowanej długości kolektorów dolotowych.  

Niestety, Yamaha nadal nie zdecydowała się na zastosowanie  w nowej YZF-R6 krzyżowego wału korbowego – uznano go za niepotrzebny. Z przecieków wynika, że dopiero w 2011 roku motocykl przejdzie dosyć drastyczne i zaskakujące zmiany. Może wówczas doczekamy się znanego z R1 rozwiązania.

Na razie nie ma dokładnych danych technicznych motocykla. Wiadomo jedynie, że będzie dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, białej i niebieskiej. Można się spodziewać, że Yamaha uchyli rąbka tajemnicy dopiero na targach EICMA.
 

Więcej o motocyklach Yamaha