Tymczasem na stronie motoblast.org pojawiły się rendery ćwiartki z Iwaty, które są mocno oparte o kadr z filmu, który pokazuje zarys motocykla. Cała otoczka wokół małej R-ki stała się jeszcze gorętsza po tym, jak okazało się, że zarejestrowano znak towarowy R3. Oznacza to, że możemy zobaczyć nie tylko 250-tkę, ale również 300-tkę, która będzie w Europie konkurować z CBR300R i Ninja 300, choć ta pierwsza wejdzie do produkcji z opóźnieniem.

Początkowo mówiło się, że najpierw na rynek trafi Yamaha R15 i GT125, a dopiero później producent wkroczy z R25. Wygląda jednak na to, że plany nieco się zmieniły. GT125 i R15 nie zostały jeszcze oficjalnie zaprezentowane, a już wszystko wskazuje na to, ze podczas rozpoczynającego się jutro Bangkok International Motor Show wreszcie zobaczymy motocykl, na który tak długo czekaliśmy pomimo, że nie ma on wielkiego silnika czy zaawansowanych rozwiązań technicznych. Plotki głoszą, że silnik R25 będzie rzędową dwucylindrówką, a R3 z kolei będzie mieć motor jednocylindrowy. Cała konstrukcja będzie oparta o zaktualizowane modele R15 i R125.

Więcej o motocyklach Yamaha Autor: Wojciech Grzesiak

Więcej w Ze świata
„Master of Torque” – nowy serial animowany od Yamaha

Z ciemnej strony Japonii Yamaha ogłasza rozpoczęcie internetowej emisji serialu zatytułowanego „Master of Torque” (Mistrz Momentu Obrotowego).

Zamknij