Yamaha na 2021: nowe modele, wejście Euro 5 oraz koniec sprzedaży FJR1300 i XT1200Z Super Tenere - Motogen.pl

W ofercie Yamahy na rok 2021 pojawia się kilka nowych motocykli, kilka modeli zostaje dopasowanych do normy EU5, a kilka zupełnie wypada…

Na rok 2021 Yamaha zaprezentowała kilka ważnych, gruntownie odmienionych modeli motocykli. Poza nowościami, niezwykle istotne jest także wprowadzenie normy EURO 5 i zmodernizowanie silników w kilku innych modelach. Są też motocykle, zupełnie wypadają z gamy. Oto zapowiedź oferty Yamahy na rok 2021.

Hyper naked

Kultowe modele MT-09 i MT-09 SP zostały na rok 2021 całkowicie odnowione (więcej o MT-09 oraz o MT-09 SP na Motogen.pl).

Bestsellerowy MT-07 ma nowe wzornictwo i wyższej klasy wyposażenie. Szczegóły na Motogen.pl.

MT-125 wyposażono w nowy silnik zgodny z normą EURO 5 i podobnie jak rodzeństwo z większymi silnikami, będzie dostępny w nowej kolorystyce Storm Fluo, która wzmacnia DNA rodziny MT.

Pozostałe modele z kategorii Hyper Naked do końca 2021 roku otrzymają silniki spełniające wymagania normy EURO 5. Można więc zgadywać, że modele MT-03 oraz MT-10 zostaną dopasowane do nowych norm bez znaczącego wpływu na osiągi.

Sport Touring

Modele Tracer 9 oraz Tracer 9 GT w wersjach na rok 2021 przeszły radykalną ewolucję dotyczącą silnika, ramy i wyposażenia. Przeczytasz o tym na naszych stronach.

Yamaha Tracer 7 GT wraz z normą Euro 5 otrzymał nowe, bogatsze wyposażenie, natomiast zmiany w Tracer 7 ograniczają się do kolorów. Pisaliśmy o tym także.

Yamaha FJR1300 odchodzi

Od 2001 roku model FJR1300 znalazł ponad 120 000 nabywców na całym świecie. Ten legendarny model sportowo-turystyczny zyskał kultowy status wśród wielu tysięcy europejskich użytkowników, którzy doceniają wyjątkowe wrażenia z jazdy osiągane dzięki mocnemu silnikowi, napędowi wałem oraz sportowemu, a równocześnie komfortowemu zawieszeniu. Obecność w siłach policyjnych wielu europejskich krajów jest najwyższym wyróżnieniem, jakie można wymarzyć dla motocykla. Osoby chcące zainwestować w niewątpliwego, przyszłego klasyka, nadal mogą złożyć zamówienie na jeden z ostatnich modeli Ultimate Edition – ponieważ Yamaha zakończy sprzedaż FJR1300 w 2021 roku.

2020 FJR1300 Ultimate Edition

Póki co nie ma informacji, aby planowane było wprowadzenie kolejnej generacji lub następcy FJR1300, ale z pewnością Yamaha nie pozostawi tego segmentu pustego.

Sport Heritage – Faster Sons

Modele Sport Heritage łączą nowoczesną technologię i osiągi z ponadczasowym wyglądem. Wersja XSR700, bazująca na MT-07, wyposażona w nowy silnik CP2 spełniający normę emisji spalin EURO 5, będzie dostępna u dealerów Yamahy od marca 2021 roku.

Pozostałe maszyny w rodzinie (XSR900, XV950R) otrzymają silniki zgodne z normą EURO 5 do końca 2021 roku.

Adventure – Next Horizon

Ze sprzedażą sięgającą w Europie prawie 11 000 sztuk, model Ténéré 700 jest jednym z najbardziej udanych nowych produktów wprowadzonych na rynek w 2020 roku. Oddająca swoją kolorystyką hołd bohaterskim kierowcom Yamahy rajdów Dakar, Ténéré 700 Rally Edition jeszcze bardziej umacnia legendarną reputację tego modelu. Na rok 2021 obie wersje otrzymają silniki spełniające normę EURO 5. Maszyny pojawią się u dealerów Yamahy w marcu 2021 roku.

XT1200Z Super Ténéré odchodzi

Po 10 udanych latach, w których przewiózł dziesiątki tysięcy poszukiwaczy przygód na całym świecie, z imponującą niezawodnością i we wspaniałym komforcie, model XT1200Z Super Ténéré zostanie wycofany z oferty Yamahy, pozostawiając za sobą wiele niezatartych wspomnień.

2019 Super Ténéré Raid Edition

Nie ma oficjalnych informacji, aby Yamaha wprowadzała na rynek nową Super Tenere. Segment dużych adventure jest jednak tak popularny, że z pewnością nie będziemy czekali długo.

Supersport – R World

Yamaha jest zaangażowana w sport motocyklowy, ma zespoły we wszystkich kategoriach, a w WorldSSP zgarnęła mistrzostwo.

Jednak na rok 2021 model R6 będzie dostępny wyłączenie bez możliwości rejestracji, jako wersja torowa R6 Race, także dodatkami GYTR. Szczegóły na Motogen.pl.

Lekki supersport, model R125 na rok 2021 otrzymał silnik spełniający normę EURO 5, identycznie jak kultowe R1 oraz R1M.

Pozostałe maszyny w gamie Supersport (R3) otrzymają silniki zgodne z normą EURO 5 do końca 2021 roku.

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z biurem importera lub odwiedź stronę: www.yamaha-motor.pl

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany