Snapdeal można śmiało nazwać indyjskim odpowiednikiem Amazon. Sklep sprzedaje dosłownie wszystko – od garnków po samochody Mahindra. Teraz do oferty dołączyły również motocykle Hero MotoCorp. Projekt ten jest o tyle wyjątkowy, że wszystkie formalności związane z zakupem będzie można załatwić za pośrednictwem sklepu bez konieczności kontaktowania się z salonem.

Pomysł może wydawać się szalony, ale w tym szaleństwie jest metoda, ponieważ bywa, że dziennie Snapdeal sprzedaje nawet sto pojazdów. Udział Hero MotoCorp w tym wyniku póki co jest niewielki i wynosi 20 motocykli miesięcznie. Największą popularnością cieszą się samochody marki Mahindra.

O ile w Europie pomysł ten może wydawać się szalony, o tyle w Indiach ma sens, ponieważ marki nie są w stanie dotrzeć do wszystkich miast z salonami. Świadczy o tym chociażby fakt, że w przypadku motocykli Triumph kupujący może zamówić darmowy transport do serwisu w promieniu 250 kilometrów od salonu. Honda z kolei uruchomiła mobilne centra serwisowo – sprzedażowe i na drogi wyjechały ciężarówki, które jednocześnie są salonami i serwisami motocykli marki spod znaku wielkiego skrzydła.

W przyszłym roku indyjski gigant ma pojawić się w Europie. Początkowo motocykle Hero będą dostępne we Włoszech, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.

Autor: Wojciech Grzesiak

Więcej w Ze świata
Honda CB1100 na 40. urodziny Moriwaki

Marka Moriwaki Engineering powstała w 1973 roku, ale dopiero w tym sezonie świętuje swoje 40. urodziny. Z tej okazji przygotowano...

Zamknij