VOGE 800DS Rally. Wygląda jak milion dolarów, kosztuje mniej niż Tenere 700 - Motogen.pl

VOGE przygotowało nowy motocykl adventure, który uzupełnia ofertę w tym segmencie, ale też wygląda jak milion dolarów i kusi niezłym wyposażeniem. Coraz lepiej z tymi chińskimi motocyklami, coraz lepiej…

Motocykl czerpie inspiracje z rajdów terenowych, co widoczne jest w charakterystycznej wysokiej sylwetce i smukłej centralnej sekcji. Sprzęt zaprojektowano tak, aby zapewnić dobrą kontrolę zarówno podczas jazdy po asfalcie, jak i na wymagających trasach szutrowych. Kierownica ma możliwość regulacji, a siedzisko na wysokości 850 mm zostało ukształtowane w sposób umożliwiający komfortową pozycję zarówno w czasie jazdy, jak i w trakcie manewrowania na postoju.

Silnik i osiągi

Valico 800DS Rally jest napędzany rzędowym, dwucylindrowym silnikiem o pojemności 798 cm³, generującym 94 KM przy 9000 obr./min i moment obrotowy 81 Nm przy 6500 obr./min. Moc przekazywana jest przez sześciobiegową skrzynię ze sprzęgłem antyhoppingowym. Maksymalna prędkość motocykla to około 190 km/h.

Podwozie i zawieszenie

Zastosowane w motocyklu rozwiązania wskazują na jego terenowe ambicje. Przednie koło o średnicy 21 cali oraz tylne 18-calowe felgi z bezdętkowymi oponami Pirelli Scorpion Rally STR sprawiają, że nawet trudniejsze szlaki off-roadowe nie będą stanowić przeszkody. W zawieszeniu wykorzystano elementy marki KYB – widelec upside-down oraz tylny monoshock, oba w pełni regulowane. Prześwit wynoszący 220 mm może nie rzuca na kolana, ale wystarczy do jazdy nieutwardzonymi drogami.

Systemy elektroniczne i wyposażenie

Motocykl został wyposażony w regulowany ABS oraz kontrolę trakcji, którą można dezaktywować w trybie off-road. Kolorowy, pionowy wyświetlacz TFT prezentuje kluczowe informacje, czytelne nawet podczas jazdy na stojąco. Standardowe wyposażenie obejmuje również podgrzewane manetki i gniazdo USB.

VOGE Valico 800DS Rally to propozycja dla osób poszukujących motocykla zdolnego do komfortowej jazdy na długich trasach oraz sprawnego poruszania się w terenie. Dzięki solidnej konstrukcji, regulowanemu zawieszeniu i nowoczesnym systemom wsparcia, może być ciekawą alternatywą na rynku motocykli adventure.

Voge Valico 800 DS Rally cena

Nowy Voge kosztować ma w polskich salonach nieco więcej niż 40 tys. zł.

Voge Valico 800 DS Rally – dane techniczne

  • Silnik: rzędowy, 2-cylindrowy, 798 cm³
  • Moc maksymalna: 94 KM przy 9000 obr./min
  • Moment obrotowy: 81 Nm przy 6500 obr./min
  • Maksymalna prędkość: 190 km/h
  • Skrzynia biegów: 6-biegowa, sprzęgło antyhoppingowe
  • Koła: 21” przód, 18” tył (tubeless)
  • Opony: Pirelli Scorpion Rally STR
  • Zawieszenie: KYB, w pełni regulowane
  • Prześwit: 220 mm
  • Waga: 213 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa: 24 l
  • Systemy wspomagające: ABS, kontrola trakcji, tryby jazdy
  • Wyświetlacz: TFT kolorowy, pionowy
  • Dodatkowe wyposażenie: Podgrzewane manetki, gniazdo USB

One Response

  1. motorzysta

    Widziałem na żywo, tylko ten inny tzw. podstawowy model, nie Rally. Zadziwiająco dobrze wyglądał. A jeśli jeździ tak dobrze jak wygląda, no to… Mam inny motocykl europejskiej marki, lecz zaczynam myśleć….

    Odpowiedz

Leave a Reply

Your email address will not be published.