Alyen 988 to motocykl stworzony w studiu Virus, od trzydziestu lat budujących customy.

Warsztat pochodzący z Rimini do napędu wykorzystał silnik Ducati Superquadro o mocy 205 KM i pojemności 1285 ccm. W przednim zawieszeniu wykorzystano wahacz pchany a z tyłu wleczony, jednostronny.

Rozstaw osi (1575 mm) sprawia, że mamy do czynienia z dużym motocyklem – jednak rozmiar tylnej opony 200 mm sugeruje, że nie jest to przebrany Diavel.

Funkcję ramy powierzono profilom w kształcie litery omega, wykonano je z magnezu. Część z sił przenosi kompozytowe nadwozie. Trzeba przyznać, że mimo, że od frontu motocykl wzbudza mieszane uczucia, jego linia boczna oraz zastosowana technologia może imponować…

Dane techniczne

Silnik:  Ducati, L-Twin 90°, Desmo 
Średnica:  116 mm
Skok:  70.8 mm
Pojemność: 1285 ccm
Moc: 205 KM
Skrzynia biegów: 6 przełożeń
Sprzęgło: mokre
Zasilanie: wtrysk paiwa
Przednie zawieszenie: Push Rod Twin Pivot Vyrus 
Tylne zawieszenie:  Push Rod Twin Pivot Vyrus
Rama:  Vyrus Magnesium, podwójna omega z nadwoziem z kompozytów przejmującym część siły nośnej
Przednia opona:  120/70 ZR 17
Tylna opona:  200/60 ZR17
Zbiornik paliwa:  11 l
Rozstaw osi:  1575 mm
Więcej w Customy, Motocykle
KTM 890 Duke R nowy model na 2020 r…

Wraz z końcem marca, KTM zaprezentował model zapowiadany w zeszłym roku, Duke 890 R!

Zamknij