Tak samo jak pierwsza wersja, również Sei Giorni II Edition została zaplanowana jako limitowana i numerowana edycja. Napędzana jest jednocylindrowym, 4-suwowym silnikiem najnowszej generacji – HPE. Nowa jednostka generuje 23,8 KM (17,5kW) co jest wzrostem mocy o 12% w porównaniu do swojego poprzednika. Moment obrotowy również wzrósł znacząco, bo aż o 18% i teraz wynosi 26Nm. Odczuć można to już od pierwszego startu.

Oryginalny styl Vespy uchwycony został również w nowej odsłonie Sei Giorni. Znajdziemy tu nisko umiejscowiony reflektor, rurową, odsłoniętą kierownicę czy analogowy prędkościomierz. Jednak dostosowując się do obecnych trendów na pokładzie znajdziemy również ultranowoczesny pakiet technologii. W schowku przed nogami znajdziemy port USB do ładowania naszego telefonu, a pod siedzeniem spokojnie zmieścimy kask. Z tyłu wyróżniają się światła w pełnej wersji LED, a za bezpieczeństwo odpowiada zaawansowany system ABS znajdujący się w standardzie wyposażenia.

Swój sportowy sznyt Sei Giorni II Edition zawdzięcza również wyglądającemu na pojedyncze siedzisku (jest to jednak siedzisko z pozwoleniem na podróż dwóch osób). Obszyte jest ono dwuwarstwową tapicerką, a szwy w białym kolorze idealnie kontrastują i podkreślają styl Vespy.

Zmianie uległ również dostępny kolor. Obecnie będzie to Vespa Sei Giorni Griogio (Grey).

Nowa Vespa już niebawem pojawi się w autoryzowanych salonach sprzedaży, które znajdziecie na stronie producenta: www.vespa-polska.pl

Dane Techniczne

Silnik Piaggio HPE – jednocylindrowy, 4-suwowy
Pojemność 278 cm3
Średnica x skok 75 mm x 63 mm
Moc maksymalna 23,8 KM (17,5kW) przy 8 250 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 26 Nm przy 5 250 obr./min
System paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa
Zapłon Elektroniczny
Chłodzenie Ciecz
Smarowanie Mokra miska olejowa
Przekładnia CVT
Sprzęgło Automatyczne suche sprzęgło odśrodkowe
Rama Korpus z blachy ze spawanymi wzmocnieniami
Przednie zawieszenie Jednostronny wahacz ze sprężyną śrubową i sterowaniem hydraulicznym
Tylne zawieszenie Podwójny amortyzator hydrauliczny z czteropozycyjną sprężynową regulacją obciążenia wstępnego
Przedni hamulec Hydrauliczny, pojedyncza tarcza 220mm
Tylny hamulec Hydrauliczny, pojedyncza tarcza 220mm
ABS Tak – przód i tył
Opona przednia Bezdętkowa – 120/70 – 12″
Opona tylna Bezdętkowa – 130/70 – 12″
Długość 1 950 mm
Szerokość 770 mm
Rozstaw kół 1 375 mm
Wysokość siedziska 790 mm
Zbiornik paliwa 8,5 l
Emisja CO2 74 g/km (Euro 4)
Spalanie 3,2 l/100km
Więcej w Ciekawostki, Newsy, Z Kraju
Zapraszamy na treningi torowe Speed Zone GO! Najbliższy już drugiego czerwca!

Jeździsz motocyklem a chciałbyś spróbować swoich umiejętności na torze? Masz opory przed składaniem się w zakręty na drogach publicznych? Chcesz...

Zamknij