Harley-Davidson produkuje motocykle customowe z zasady, posiada jednak linię maszyn z wyjątkowo szeroką paletą dostępnych upiększeń i ulepszeń. Nazwano ją CVO – to skrót od Custom Vehicle Operations. W sezonie 2018 w ramach tej serii pojawią się trzy motocykle turystyczne: ultraluksusowy CVO Limited i dwa agresywne baggery – CVO Street Glide i CVO Road Glide. Będą napędzane największymi w historii Harleya silnikami o pojemności ponad 1900 cm3, dysponujące potężnym momentem obrotowym, wynoszącym niemal 170 Nm.
CVO Limited otrzyma w przyszłym sezonie poprawione przednie zawieszenie oraz regulowany zawias tylny. Bardzo wygodne, “pływające” siodło kierowcy będzie na życzenie klienta wyposażone w oparcie. Listę ulepszeń zamykają hamulce Brembo z ABS-em i nowy elektroniczny system zamykania. Motocykl dostępny będzie w dwóch efektownych malowaniach: Burgundy Cherry Sunglo Fade oraz Black Earth Fade.
Gama nowych modeli CVO…
CVO Street Glide dostępny będzie w trzech nowych wersjach kolorystycznych, wraz z pasującymi do nich obręczami kół Talon i tarczami hamulcowymi. Mocnym punktem będzie pokładowy system audio 6.5 BOOM! Box z głośnikami o zrywającej skalpy mocy 900 watów.
Wściekły bagger o twarzy rekina, czyli CVO Road Glide również otrzyma trzy wersje kolorystyczne, a dużą nowością jest pierwszy raz fabrycznie zamontowane przednie koło typu Knockout o średnicy 21 cali. Pokładowy system BOOM! Box 6.5GT zagra z mocą 600 watów.
W przyszłym sezonie segment turystyków zostanie wzbogacony o jeszcze jedną opcję. Do pokrytego czernią Road Kinga Special dołączą Road Glide Special oraz Street Glide Special, napędzane silnikami Milwaukee-Eight 107. Wszystkie elementy chromowane, takie jak silnik, obręcze kół, zawieszenie, kierownica, konsola na zbiorniku czy wydechy, pokryto w nich czarnym lakierem.
Ceny i termin dostępności nowych modeli poznamy już niebawem.
Więcej o motocyklach Harley-Davidson