Jako konkurencja do największego rywala, BMW R1200GS oferuje zupełnie inny charakter silnika (trzy cylindry w rzędzie zamiast dwucylindrowego boxera), wiecej mocy, niestety więcej masy, za to bardzo dużo dodatków w standardzie.
Explorer może pochwalić się jednym z dłuższych interwałów międzyserwisowych wynoszącym 16.000 km. Triumph pokazał, że potrafi wystawić godnego przeciwnika niemalże w każdej klasie motocykli, dodając do tego odrobinę swojej ekskluzywności i oryginalności. Choć aby zdetronizować króla turystycznych enduro trzeba lat, tak nowy Explorer to bardzo silny gracz, czas pokaże, czy powiedzie mu się tak jak pozostałym brytyjskim motocyklom.
Silnik | 3 cylindrowy rzędowy, DOHC |
Pojemność | 1215 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 135 KM przy 9000 obr/min |
Maks. moment | 122 Nm przy 6400 obr/min |
Chłodzenie | |
Rama | stalowa kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Przednie zawieszenie | USD 46mm Kayaba |
Tylne zawieszenie | Monoshock Kayaba, regulacja wstępnego napięcia i tłumienia odbicia |
Przednia opona | 110/80/18 |
Tylna opona | 150/70/17 |
Przedni hamulec | 4tłoczkowe zaciski Nissin |
Tylny hamulec | 2tłoczkowy zacisk Nissin |
Zostaw odpowiedź