XJR1300 to ikona segmentu Sport Heritage. Wyposażona w 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony powietrzem silnik o największej pojemności w klasie, króluje w swojej kategorii. W polskich salonach można znaleźć ostatnie egzemplarze tego klasycznego, japońskiego nakeda w kolorach Matt Grey, mrocznym Midnight Black i energetycznym Power Blue w cenie od 39 999 zł.
Yamaha XJR1300
Dla chętnych jest też wersja żółto-czarna stworzona na 60-lecie Yamahy. Sportową inspiracją seryjnej XJR1300 jest wersja Racer, wzbogacona o karbonowe owiewki i kierownicę typu clip-on, która wyzwala jeszcze więcej adrenaliny i, którą do końca tego roku można nabyć w cenie od 44 999 zł.
Również produkowana od przeszło 35 lat SR400 ostatecznie znika z rynku. Ten prosty, zwinny jednocylindrowiec zainspirował tysiące osób na całym świecie do zbudowania na jego bazie własnych customów. Dziś każdy, kto myślał o posiadaniu własnej SR, ma ostatnią szansę, aby to uczynić.
Yamaha SR400
Tylko do końca tego roku ten pasjonujący motocykl w klasycznej czerni Midnight Black lub rocznicowym malowaniu 60th Anniversary jest dostępny w polskich salonach w cenie wynoszącej już od 23 999 zł. Szczegóły dostępne u autoryzowanych dealerów i na stronie www.yamaha-motor.pl.
Zobacz także, jak XJR1300 i SR400 wypadły w testach Motogen.pl