Suzuki V-Strom 1000 2014 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Wyobraź sobie najbardziej fascynującą drogę na świecie. Masz siłę i wytrzymałość, by zmierzyć się z górskimi szlakami. Masz odwagę odkrywania nieznanych ścieżek. Codziennie budzisz się z poczuciem lekkości, z chęcią kontynuowania wyprawy. Wszystko, co potrzebne, masz przy sobie. Wiesz, że na tej technice możesz polegać. Czas zacząć podróż. Poznaj wyjątkową maszynę do turystycznych podbojów wszystkich dróg. Suzuki V-Strom 1000 ABS.

Przekonaj się, jak zaawansowana technologia tego motocykla może rozbudzić ducha przygody. Gdy rozpoczniesz jazdę, intuicja stanie się Twoim przewodnikiem. Masz więcej kontroli na drodze. Twoje zaufanie do maszyny rośnie. Do udanej podróży nie potrzeba niczego więcej.

 

Pierwszy system kontroli trakcji w motocyklu Suzuki umożliwia operowanie przepustnicą z większą pewnością w różnych sytuacjach drogowych, dzięki czemu można cieszyć się długą podróżą, zapominając o stresie i zmęczeniu. System kontroli trakcji stale monitoruje prędkości przedniego i tylnego koła, analizuje sygnały czujników położenia przepustnicy, położenia wału korbowego i wybranego biegu oraz kontroluje moc silnika poprzez sterowanie kątem wyprzedzenia zapłonu i ilością dostarczanego powietrza. System kontroli trakcji można ustawić w jednym z dwóch trybów pracy lub go wyłączyć. Tryby pracy różnią się czułością reakcji na otrzymywane sygnały. Tryb pierwszy pozwala na pewien stopień uślizgu tylnego koła, co szczególnie docenią amatorzy jazdy w terenie. Tryb drugi aktywuje kontrolę trakcji przy najmniejszej utracie przyczepności tylnego koła. Można szybko i łatwo wybrać odpowiedni tryb kontroli trakcji przełącznikiem umieszczonym z lewej strony kierownicy i sprawdzić wybór na zespole wskaźników.

 

Przednie tarcze o średnicy 310 mm współpracują z promieniowo montowanymi, czterotłoczkowymi zaciskami typu „monoblok” marki Tokico; z tyłu zastosowano tarczę o średnicy 260 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy. Skuteczność układu gwarantuje płynne i przewidywalne hamowanie motocykla. Całość uzupełniono systemem zapobiegającym blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS), który monitoruje prędkość obrotową kół i odpowiednio dopasowuje maksymalną siłę hamowania do przyczepności opon do nawierzchni.

 

W pełni regulowany, odwrócony widelec z anodowanymi na złoty kolor goleniami o średnicy 43 mm i regulowany tylny amortyzator pozwalają zapewnić świetne trzymanie się drogi i płynną, komfortową jazdę nawet z pasażerem i kompletem bagażu. Dziesięcioszprychowe, odlewane z aluminium obręcze kół łączą lekkość ze sportowym stylem. Dziewiętnastocalowe przednie koło pozwala zapewnić właściwą równowagę pomiędzy stabilnością i zwinnością motocykla. Opony Bridgestone o indeksie prędkości V gwarantują wysoki komfort jazdy.

 

V-Strom 1000 ABS zbudowany jest na lekkiej, podwójnej ramie aluminiowej. Ramiona wahacza, wykonane techniką tłoczenia, połączone są odlewanym korpusem. Rama i wahacz współpracują z silnikiem o optymalnie dobranej pojemności, zapewniając sprawne i zwinne prowadzenie się motocykla, który przygotowany jest do długich jazd z wysokimi prędkościami. Nowy motocykl ma większy rozstaw osi (1550 mm), mniejszą odległość osi przedniego koła od osi obrotu tylnego wahacza, a sam wahacz został wydłużony, co łącznie zwiększyło stabilność w jeździe na wprost i na zakrętach. Motocykl daje poczucie pewności i kontroli przy dużych prędkościach, nawet gdy jest w pełni obciążony bagażami.

 

V-Strom 1000 ABS jest przykładem korzyści, jakie niesie konsekwentna praca nad minimalizacją masy. Nowy motocykl jest o 8 kg lżejszy od poprzedniego modelu, dzięki czemu może zaoferować lepsze osiągi, precyzyjniejsze prowadzenie oraz niższe zużycie paliwa. estaw wskaźników zaprojektowano całkowicie od nowa, by zapewnić kierowcy łatwy dostęp do kompletu informacji. Zestaw zawiera duży analogowy obrotomierz oraz cyfrowe wskaźniki wybranego biegu, prędkości, licznika przebiegu całkowitego i dziennego, zegara, trybu kontroli trakcji, aktualnego poziomu paliwa, zużycia paliwa, zasięgu, temperatury płynu chłodzącego oraz napięcia akumulatora. Białe podświetlenie pomaga zwiększyć czytelność wskazań, przyczyniając się do komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Przejrzystość informacji zapewniają także diody sygnalizujące możliwość oblodzenia drogi*, włączenia kierunkowskazu, świateł drogowych oraz sygnalizujące nieprawidłowości pracy wtrysku paliwa, systemu ABS, trybu kontroli trakcji czy temperatury płynu chłodzącego.

 

 


Silnik4-suwowy, DOHC, widlasty (90 stopni)
Pojemność1037 cm3
Prędkość maxbrak danych
Moc101 KM @ 8000 RPM
Maks. moment103 Nm @ 4000 RPM
ChłodzenieCiecz
RamaPodwójna, aluminiowa
Zbiornik paliwa20 l
Przednie zawieszenieOdwrócony widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Tylne zawieszenieSprężyna śrubowa, tłumienie olejowe
Przednia opona110/80R19M/C 59V
Tylna opona150/70R17M/C 69V
Przedni hamulecDwie tarcze
Tylny hamulecJedna tarcza

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany