Ostatnie modele są coraz lżejsze i coraz płynniej się prowadzą. Jeśli przyjrzeć się niedużej 600-tce, bez trudu odnajdziemy analogie z Suzuki GSX-R 750. Zwłaszcza ostatnie modele obu motocykli mają wiele wspólnych mianowników takich jak rama czy silnik. Moc maksymalna imponuje – 125 KM przy 13500 obr/min.(133 KM z SRAD).
Zdecydowanie nie polecamy Suzuki GSX-R 600 pasażerowi. GSX-R 600-tką podróżuje się najwygodniej w tandemie – motocykl + kierowca. Każda próba zmiany tego stanu może skończyć się konfliktem na linii kierowca – pasażer. Domem Suzuki GSX-R 600 jest zdecydowanie tor wyścigowy. Wymuszona pozycja za sterami nie sprawdza się natomiast najlepiej podczas lawirowania w korkach.
Silnik | |
Pojemność | |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź