SR Criuser ekipy Orange County Choppers. - Motogen.pl

Chyba każdy, kto kiedykolwiek interesował się motocyklami, wie kim są ludzie z ekipy Orange County Choppers. To prawdopodobnie najsłynniejsza amerykańska rodzinna firma customowa. I nieważne jakie emocje budzą produkty chłopaków – istotne jest to, że nie da się ich przeoczyć.

Tak jest i tym razem. OCC postanowiło zająć się innym motocyklem niż zazwyczaj – zamiast choppera, chłopcy przedstawili customowego cruisera. SR Cruiser, który powstał w ich warsztacie, jest wyjątkowo 'spokojnym’ wizualnie sprzętem, ale to tylko pozory. W tym motocyklu ważne są detale techniczne. Zastosowano w nim, odpowiadający dopuszczalnym normom emisji spalin, silnik widlasty X-Wedge produkcji S&S. Podwójny bak i dwa wydechy wyłaniające się spod bocznych sakw nadają maszynie nowoczesny wygląd, a szeroka (240mmm) i mięsista tylna opona i zgrabnie dopasowane sakwy dopełniają wizerunku. Jeśli do tego dodamy oryginalnie zaprojektowaną kanapę, która jest przedłużeniem baku, przyciemnianą szybę oraz czarne malowanie z chromowanymi elementami, naszym oczom ukazuje się przemyślany i doskonale wykonany krążownik.

SR Cruiser prezentowany będzie na trwającym właśnie Daytona Bike Week. Już teraz opinie na jego temat są bardzo pozytywne. Jeśli maszyna odniesie sukces, można się spodziewać, że chłopaki z OCC nie poprzestaną na tym jednym egzemplarzu. Byłoby to dobrym posunięciem zważywszy na fakt, że wielu miłośników jednośladów chętnie nabyłoby customa, który niekoniecznie jest chopperem.