Konferencja odbyła się w pierwszym salonie w Polsce, który został przygotowany według nowych standardów, a jest to punkt Liberty Motors przy ulicy Łopuszańskiej 36 w Warszawie.
Na miejscu dowiedzieliśmy się, że po analizie własnych salonów i przyjrzeniu się konkurencji dostrzeżono, że wygląd sklepów motocyklowych w Polsce jest kolokwialnie określając „siermiężny”, a przecież branża motocyklowa nie powinna zostawać w tyle jeśli chodzi o jakość obsługi względem innych. Stąd decyzja o poprawieniu i ujednoliceniu wyglądu.
Nowe salony utrzymane będą w czarno-biało-czerwonych barwach. Do tego dla podkreślenia najciekawszych produktów przygotowano specjalne, podswietlane punkty. Zmieniono też filozofię przedstawiania produktów klientowi – pod ręką mają być wszystkie rozmiary posegregowane modelami, do tego przemyślano sprawę tak, aby klient nie musiał przeszukiwać szafek i stojaków w poszukiwaniu wybranego dla siebie modelu.
Podczas konferencji przedstawiony został również nowy katalog na sezon 2014 oraz nowa linia komunikatorów w ofercie. Zarówno o nich jak i więcej o zmianach w salonach Inter Motors dowiecie się z kolejnych publikacji na MOTOGEN.
Tymczasem zapraszamy wszystkich do nowego salonu Łopuszańska 36 w Warszawie, aby samemu przekonać się jak ładnie i elegancko może być w sklepie motocyklowym!