V-Roehr 1250 SC to podrasowana widlasta jednostka H-D Revolution o mocy 180 kucy.
Turbosprężarka, prawdziwe mistrzostwo świata, jest dziełem firmy Rotrex doskonale znanej w branży. W seryjnej maszynie znajdzie się również układ zawieszenia firmy Öhlins, heble od Brembo (z przodu tarczę chwytają 4 tłoczki, z tyłu 2), za koła odpowiada firma Marchesini. Poszycie V-Roehra to w niemal w całości włókno szklane. Co ponadto? Jednoramienny wahacz oraz centralny amortyzator z pełną regulacją. Jeżeli chodzi o stylistykę przypomina ona bardzo motocykle z Boloni.Silnik | |
Pojemność | |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź