Fiński startup RMK ma dobry pomysł na to, jak zrobić fajnie wyglądającą maszynę elektryczną, decydując się na muskularny roadster z silnikami montowanymi na kołach o nazwie E2 – nie mamy pewności co do ram, ale wyglądają tak został wypożyczony z dźwigu budowlanego!

Finowie postanowili zaprezentować swoje możliwości w projektowaniu pojazdów. Oto RMK E2 – motocykl z napędem elektrycznym, o zasięgu rzędu 200-300 km, z silnikiem o mocy 50 kW i momencie obrotowym 320 Nm wbudowanym w tylne koło pojazdu, mocarną ramą kryjącą ogromnych rozmiarów baterię oraz wbudowaną ładowarkę potrafiącą naładować akumulatory do 80% w 2-3 godziny. Waga tego pojazdu to około 200 kg, a prędkość maksymalna to okolice 160 km/h.

Zainteresowany/na? Wpłać 2000 euro by zarezerwować sobie budowę egzemplarza RMK E2… Koszt? Jeszcze nieznany. Do odważnych świat należy!

Więcej w Ciekawostki, Elektryczność
Nocne enduro Taylora Roberta

Jazda w terenie? Jeśli dołożymy określenie "nocna" a krajobraz przypomina eksploatację Marsa, zaczyna robić się ciekawie. Swoją drogą niezły klimat.

Zamknij