Spis treści
W sieci trafiliśmy na bardzo apetyczne Ducati 900SS custom. Przeróbka w stylu rest-mod nadaje jego klasycznym liniom wyjątkowości i zwiększa potencjał do dynamicznej jazdy.
Prawdę mówiąc uwielbiam klimaty rest-mod. Dla niezorientowanych: to trend w którym odbudowujemy bądź tuningujemy motocykl (najlepiej youngtimera) w taki sposób, aby na pierwszy rzut oka był bliski seryjnemu, w możliwie idealnym stanie ale posiadał znacznie większy potencjał do szybkiej jazdy.
Wprawne oko zauważy elementy motocyklowej biżuterii w postaci drogich zawieszeń a także kół czy tłumików, jednak są one dyskretnie wkomponowane.
Ducati 900SS na grubo!
W poniższym Ducati zamontowano tłoki z silnika 1000 ccm oraz większe zawory 94 mm. Zaingerowano w głowice a także zamontowano przepustnicę oraz układ zasilania z 1000SS.
Konstruktorzy zmodyfikowali zawieszenia stosując wahacz Pierobon FO42 z tyłu. W miejsce oryginalnego przedniego zawieszenia „wjechał” model stosowany w 848 z radialnymi zaciskami Brembo.
Ponadto zdecydowano się na sportowe sety, tylną lampę wkomponowaną pod zadupkiem nie zakłócającej linii tyłu oraz wydech Stradafab.
Trzeba przyznać, ze rozmach oraz ceny komponentów zwalają z nóg, chociaż prezentowany model wygląda na pierwszy rzut oka jak zwykły 900SS. Świetna robota!
Zostaw odpowiedź