[Rest-mod] Customowy Ducati 900SS – retro wyścigówka ze smakiem - Motogen.pl

W sieci trafiliśmy na bardzo apetyczne Ducati 900SS custom. Przeróbka w stylu rest-mod nadaje jego klasycznym liniom wyjątkowości i zwiększa potencjał do dynamicznej jazdy.

Prawdę mówiąc uwielbiam klimaty rest-mod. Dla niezorientowanych: to trend w którym odbudowujemy bądź tuningujemy motocykl (najlepiej youngtimera) w taki sposób, aby na pierwszy rzut oka był bliski seryjnemu, w możliwie idealnym stanie ale posiadał znacznie większy potencjał do szybkiej jazdy.

ducati 900ss, rest-mod, z tyłu
Na pierwszy rzut oka: zwykłe Ducati 900SS

Wprawne oko zauważy elementy motocyklowej biżuterii w postaci drogich zawieszeń a także kół czy tłumików, jednak są one dyskretnie wkomponowane.

Ducati 900SS na grubo!

W poniższym Ducati zamontowano tłoki z silnika 1000 ccm oraz większe zawory 94 mm. Zaingerowano w głowice a także zamontowano przepustnicę oraz układ zasilania z 1000SS.

rest-mod Ducati 900ss rama
Jednak wprawne oko zauważy mnóstwo ciekawych szczegółów…

Konstruktorzy zmodyfikowali zawieszenia stosując wahacz Pierobon FO42 z tyłu. W miejsce oryginalnego przedniego zawieszenia „wjechał” model stosowany w 848 z radialnymi zaciskami Brembo.

Ducati 900ss rest-mod, tylna lampa
Np. tą dyskretnie wkomponowaną tylną lampę…

Ponadto zdecydowano się na sportowe sety, tylną lampę wkomponowaną pod zadupkiem nie zakłócającej linii tyłu oraz wydech Stradafab.

Ducati 900ss rest-mod, silnik
Silnik w pełnej okazałości…

 Trzeba przyznać, ze rozmach oraz ceny komponentów zwalają z nóg, chociaż prezentowany model wygląda na pierwszy rzut oka jak zwykły 900SS. Świetna robota!

ducati 900ss rest-mod, komponenty
Felgi OZ, zawias dedykowany do 848 z zaciskami Brembo oraz wahacz Pierobon – motocyklowe „porno”…
Ducati 900ss rest-mod, wskaźniki
Zestaw wskaźników…
Ducati 900ss rest-mod, akumulator
Czyste w formie: miejsce montażu akumulatora…
Ducati 900ss rest-mod, sprzęgło
Sprzęgło…
Ducati 900ss rest-mod oś wahacza
Mocowanie wahacza…
ducati 900ss rest-mod, rama, silnik, amor
Filtr i amortyzator skrętu…

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany