Najbardziej interesuje nas sprzedaż motocykli, więc na tym się skupimy. W porównaniu do trzeciego kwartału ubiegłego roku sprzedaż motocykli wzrosła o 28% i sprzedano sprzęt o łącznej wartości 63,3 miliona dolarów.

Zarówno Indian jak i Victory odnotowały wzrost sprzedaży na poziomie 30%. Poza Stanami Zjednoczonymi sprzedaż motocykli obu marek wzrosła o 80% i tutaj prym wiedzie Indian. Producent zakłada, że czwarty kwartał będzie jeszcze lepszy po przedstawieniu modeli Scout oraz Roadmaster.

 

Przeczytaj również: Indian Roadmaster – luksusowy turystyk oraz Indian Scout – powrót legendy

Obroty koncernu wyniosły łącznie 1,3 miliarda dolarów i jest to wynik znacznie powyżej oczekiwań. Ceny akcji również wzrosły. W trzecim kwartale ubiegłego roku płacono 1,64 USD za akcję, a w trzecim kwartale bieżącego roku – 2,06 USD.

Więcej o motocyklach Polaris Autor: Wojciech Grzesiak

Więcej w Biznes
Harley-Davidson: Sprzedaż w górę, zarobki w dół

Harley-Davidson podsumował trzeci kwartał bieżącego roku. Sprzedaż motocykli tej marki wzrosła, ale zarobki spadły.

Zamknij