Cmentarz policyjnych Harley Davidsonów z Puente Piedra, stara historia. Jak się skończyła?

Puente Piedra, przedmieścia Limy, Peru; to tam w 1997 roku flota ponad 60 policyjnych Road Kingów została uziemiona z powodu braku części zamiennych oraz fachowców do obsługi motocykli. Do tego momentu Harleye były pojazdami reprezentacyjnymi i patrolowymi głównie w okolicach Limy. Wycofane ze służby pojazdy zaczęły niszczeć i rozbudzać wyobraźnię fotografów…no i oczywiście motocyklistów.

Harley Davidson police lima, peru
Jeden z motocykli…

harley lima, peru
Wywózka części “kolekcji”…

Dopiero w 2008 roku motocykle trafiły w ręce miłośników marki na aukcjach, średnio za 1300 USD. Część z motocykli wykorzystano jako dawców części, część, odrestaurowane, odmalowane powróciło na drogi w różnych zakątkach świata. Aktualnie modele z tamtych roczników wycenia się na 11-13 000 USD.

Na szczęście historia wspomnianych motocykli w większości skończyła się dobrze – natomiast zdjęcia uziemionej, zaniedbanej floty co jakiś czas rozpalają wyobraźnię posiadaczy na wszelkich internetowych forach…
|


Więcej w Po godzinach
The Archaeologis gin na częściach motocykla
The Archaeologist: pierwszy gin z częściami od Harleya. Ile kosztuje?

Butelki ginu z częściami z Harley-Davidsona Flathead'a i Knucklehead'a i Panheada?? Czego ludzie nie wymyślą...

Zamknij