YZF-R1, która zadebiutowała w 2009r miała kilka fajnych rozwiązań. Silnik z przestawionymi wykorbieniami wału korbowego o charakterystyce V4 i niesamowitym dźwięku. Zmienne tryby pracy silnika i ciekawy, nieco nowatorski, jak na serię YZF-R design przednich reflektorów. Dość szybko zdobyła sobie rzeszę fanów, którzy podziwiali nieszablonowość nowej Yamahy. W programie produkcyjnym pozostała do 2014r kiedy zastąpiono ją modelem wywodzącym się wprost z MotoGP.
Dzisiaj egzemplarze używane kosztują pomiędzy 20 a 38 tysięcy, w zależności oczywiście od rocznika i stanu. Niestety ich podaż jest dużo mniejsza niż wcześniejszych modeli - bowiem w czasach świetności opisywanego modelu, środowisko motocyklowe zachwycało się wszelkimi pojazdami segmentu adventure.
A jakie miała mocne i słabe strony, co nam się w niej spodobało?
Przeczytajcie test z 2010r!!!
Zostaw odpowiedź