W końcu jest! Oto najnowsze BMW R 18 emanujące klasycznym stylem, z ogromnym boxerem w centrum uwagi.

Prezentując nowy model R 18, ku niczyjemu zdziwieniu, BMW zagrało na nawiązaniach do legendarnych modeli, tradycji, wolności i możliwości modyfikacji. I zrobili to bardzo dobrze!

BMW R18

Na dzisiejszej premierze poznaliśmy nowe R 18 w formie cruisera o klasycznych liniach. Pierwsze doniesienia mówiły także o innych odmianach. Być może musimy na nie poczekać, ale aktualny model i tak jest… sztosem!

Najważniejsze cechy BMW R 18:

  • Kultowy styl połączony w nowoczesną technologią i prawdziwymi materiałami.
  • Największy w dziejach boxer od BWM (1802 ccm).
  • Moc 91 KM przy 4750 obr/min oraz moment 158 Nm przy 3000 Nm.
  • Ponad 150 Nm w zakresie 2000-4000 obr/min.
  • Otwarty napęd wałem, jak w klasycznym modelu.
  • Wyrafinowana konstrukcja ramy z rur stalowych – dwie pętle.
  • Wahacz z zamkniętą osią, w stylu sztywnej ramy.
  • Teleskopowy widelec w rękawach i tylny amortyzator na wspornikach z tłumieniem zależnym od skoku.
  • Harmoniczna ergonomia dla relaksu i optymalnej kontroli.
  • Tarczowe hamulce i szprychowe koła.
  • Wyrafinowane lampy LED w klasycznej interpretacji.
  • Adaptacyjne światło doświetlające zakręty – jako dodatek.
  • Klasycznie projektowane, okrągłe zegary ze zintegrowanym wyświetlaczem.
  • Zapłon bezkluczykowy oraz sterowanie i aktywacja z pilota.
  • Trzy tryby jazdy, ASC i MSR.
  • Asystent cofania oraz Hill Start Control – jako dodatek.
  • R 18 First Edition: wyjątkowe malowanie i chromy.
  • Szeroki wybór dodatków i akcesoriów, wraz z odzieżą.

Galeria 60 zdjęć: