To zupełnie możliwe, aby jeździć fabrycznie nowym motocyklem klasy premium za niewielką kwotę. Korzystny leasing sprawia, że za BMW G 310 R z roku 2021 można płacić zaledwie 77 złotych tygodniowo!

77 złotych za nowy motocykl?!

Nikt nie chce zaglądać Ci do portfela, ale z pewnością jesteś w stanie wyobrazić sobie, w jaki sposób można co tydzień wydać 77 złotych… Oczywiście zarządzaj swoją dietą i nawykami finansowymi tak, jak sam preferujesz. Ale rzućmy kilka przykładów za niespełna „osiem dych”: smaczna pizza (tylko z dowozem!) dla dwóch osób; głupie zakupy na chińskim portalu; połowa zakupów na sobotniego grilla; nowy motocykl; kolejna, promocyjna koszulka do uprawiania sportu; roczny zapas płatków kukurydzianych… Moment, motocykl za 77 złotych? I to taki fabrycznie nowy, z gwarancją i kanapą niewygniecioną przez cudze pośladki?!

BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021

Za sprawą korzystnego planu finansowania od BMW, zupełnie nowego roadstera klasy 300 ccm można mieć właśnie za taką kwotę tygodniowo. A jak to wygląda w ujęciu miesięcznym? BMW G 310 R za 310 złotych na miesiąc. Przypadek?

Czy warto kupować BMW G 310 R 2021?

G 310 R pojawiło się na rynku po raz pierwszy w 2015 roku i było pierwszym motocyklem BMW o pojemności poniżej 500 ccm. Model ten kierowany był i wciąż jest dla motocyklistów początkujących, ale także dla takich, którzy potrzebują lekkiego, zwinnego i ekonomicznego motocykla na miasto.

Roadster w wersji 310 od początku oferował najwyższy poziom zgodny z filozofią BMW, a po liftingu na rok 2021 poprzeczka zawieszona została jeszcze wyżej – jego opis znajdziesz na Motogen.pl.

Na sezon 2021 model G 310 R zmienił się wizualnie – otrzymał nowe owiewki, kolory i przede wszystkim pełne oświetlenie LED. Dobre podwozie nie wymagało zmian, ale silnik zyskał normy Euro 5 i na szczęście udało się zachować dotychczasowe osiągi, czyli 34 KM oraz 28 Nm.

Wraz z nową wersją motocykliści otrzymują kilka dodatków. Mamy więc precyzyjną, elektroniczną przepustnicę wraz z podbijaniem wolnych obrotów przy ruszaniu. Pojawiło się też sprzęgło asystująco-uślizgujące, które podnosi bezpieczeństwo jazdy. Małą, ale cenną modyfikacją jest też regulacja obu dźwigni: sprzęgła i hamulca.

Jędrzejak z Motogen.pl oglądał BMW G 310 R (oraz G 310 GS) z bliska, jak tylko oba pojawiły się w polskim salonie:

Leasing na motocykl BMW G 310 R

O co chodzi ze wspomnianymi powyżej 77 złotymi? Dokładnie taką kwotę (netto) w przeliczeniu na tydzień może kosztować Cię G 310 R prosto z salonu. Ale jeżeli tylko chcesz, ta kwota może być albo niższa, albo wyższa.

Propozycja została obliczona w oparciu o ofertę BMW Leasing dla przedsiębiorców. Warunki można ustalać według własnych preferencji, ale sprawdź aktualnie omawiany przykład. Nowy G 310 R kosztuje 22 900 zł brutto. Przy zerowej opłacie wstępnej, ratach na 4 lata i wartości końcowej 20%, motocykl ten staje się kosztem 310 złotych netto miesięcznie. Chociaż finansowanie dostępne jest wyłącznie z opłatami miesięcznymi, to w przeliczeniu wychodzi właśnie 77 złotych na tydzień.

Ofertę BMW Leasing dla przedsiębiorców dopasowywać można według własnych preferencji, na przykład za pośrednictwem suwaków na kalkulator.bmw-motorrad.pl lub bezpośrednio u Dealerów BMW. W ofercie BMW dostępne są także inne rodzaje finansowania, jak na przykład program 3asy Ride zapewniający korzystną wymianę motocykla na nowy po zakończeniu umowy.

Polecamy, abyś wybrał się do najbliższego salonu BMW Motorrad i sam zweryfikował ofertę… a przede wszystkim abyś sprawdził motocykle na jazdach testowych!

Więcej w Porady, Sponsorowane
11 najnowszych technologii Suzuki na przykładzie Hayabusy – czym jest SDMS, kontrola trakcji, elektroniczni asystenci…

Najnowsza technologia Suzuki (SDMS, kontrola trakcji, elektroniczni asystenci) jest szczególnie widoczna w Hayabusie III generacji. Modelu, który od ponad 20...

Zamknij