Sfotografowany podczas testów motocykl przygotowany jest pod tor, co oznacza, że nie wyposażono go w reflektory ani kierunkowskazy, które naturalnie pojawią się w wersji przeznaczonej do sprzedaży. To, w co V4 R został wyposazony, to punkty mocowania aerodynamicznych skrzydełek, co oznacza, że nabywca będzie mógł zamontować sobie zestaw tych deflektorów rodem z MotoGP w stylu odpowiadającym jego potrzebom i stylowi jazdy.
Panigale V4 R otrzymało pełną, otulającą ramę owiewkę z podwójnymi wycięciami po bokach, służącymi lepszemu odprowadzaniu ciepła z silnika. Podobne rozwiązanie BMW zastosowało w obecnym S1000RR.
Panigale V4 R, który ma zostać pokazany podczas zbliżających się targów EICMA, wyposażony będzie także w suche sprzęgło i znacznie skrócony wydech. Na zdjęciach możemy dostrzec jedynie jego wylot schowany pod dolną owiewką. Wersja ta otrzyma także koła Marchesini M9RS i radialne zaciski hamulcowe Brembo.
Na więcej szczegółów dotyczących tej wersji Ducati Panigale, poczekać musimy do targów EICMA, które rozpoczynają się we wtorek, 6 listopada.