Na pierwszy rzut oka jest to standardowy integral. Kształt skorupy również się nie wyróżnia – nie jest wydłużony jak w torowych kaskach, zresztą M-4R do takich nie należy. To garnek robiony z myślą o użytku drogowym.
Najnowsza propozycja Shoeia ma być odpowiedzią na turystyczne potrzeby ludzi, którzy z różnych względów preferują typowe kaski integralne, niż szczękowe. Przed Wami model Qwest.
SHOEI Raid II to uniwersalny kask turystyczny i jednocześnie najtańszy integral w ofercie tej japońskiej marki.
Wokół nowego KTM-a SXF350 Austriacy zrobili bardzo dużo szumu. Mówili, że ten model jest rewolucyjny, że rozpocznie nową erę w motocrossie i nic już nie będzie takie, jak do tej pory. Chełpili się, że stworzyli motocykl idealny. Pojawiają się więc pytania: czy to tylko marketingowa paplanina? Ile w tym prawdy?
Yamaha długo kazała nam czekać na nową, terenową propozycję dla początkujących motocyklistów. Po latach olbrzymiej popularności modelu DT125 światło dzienne ujrzała, spójna w nazewnictwie i stylistyce z większymi terenowymi motocyklami Yamahy, mała WR125R!
Minęło czternaście lat od pojawienia się pierwszego motocykla z serii XVS. W 1996 roku w Japonii światło dzienne ujrzał XVS 400. Rok później w Europie pokazano XVS 650. W 1998 roku w stanach pojawił się XVS 1100 i w taki sposób rozpoczęła się kariera cruiserów Yamahy na świecie.
Aby jeansy stanowiły przyzwoitą alternatywę dla typowo motocyklowych ciuchów, producenci wzmacniają swoje produkty kevlarem i umieszczają w newralgicznych miejscach protektory. Tym razem na własnej skórze sprawdziliśmy, czy takie patenty rzeczywiście chronią.
Oferta skórzanych kurtek jest szeroka – wielu producentów, jeszcze więcej produktów. Od stonowanych barw do krzykliwych kolorów, przywodzących na myśl sportowe kombinezony. A wśród nich przewija się produkt polskiej marki Redline.
Cooler to drugi po Dirt'cie produkt polskiej firmy Brubeck prezentowany w naszym laboratorium. Tym razem zestaw dedykowany jest do jazdy, zwłaszcza w upalne, letnie dni.
Rękawiczki motocyklowe to jeden z podstawowych elementów garderoby, w jakie powinien zaopatrzyć się kierowca jednośladu. Jest to niezaprzeczalny fakt, dlatego też dobierając takie akcesoria, należy zastanowić się, do czego konkretnie będą one służyły. W doborze odpowiedniego produktu i podjęciu decy
Duke 690R. Przez KTM określony jako naked bike. Ja wolę myśleć o nim: Funbike. Takiej dawki czystej radochy z jazdy dawno nie miałem. A wystarczy niewiele: chromowo-molibdenowa rama kratownicowa, mocny singiel, świetne zawieszenia, dobre heble, „obuwie” i... jazda!
Triumphowi mimo posiadania w ofercie Tigera i Sprinta ST, ciągle brakowało dużego i ciężkiego, autostradowego krążownika do długodystansowej turystyki. Anglicy postanowili zapełnić tą lukę, ale jak zwykle obrali nieco inną drogę. Zamiast więc projektować od podstaw zupełnie nowy motocykl, wzięli na warsztat Sprinta i dokonali w nim kilku modyfikacji. W ten sposób powstał prezentowany Sprint GT.