To jeden z moich ulubionych wśród testowanych modeli. Po lekkiej korekcie ustawień zawieszenia naprawdę nie mógłbym powiedzieć o nim złego słowa. Jest wręcz niesamowicie zwrotny!
KTM SX 250 zaskoczył mnie chyba najbardziej. Nie miałem okazji jeździć wcześniej takim motocyklem. Spodziewałem się podobnej charakterystyki jak w mniejszych modelach. Obawiałem się tylko tego, że niemała moc tego jednośladu uczyni go trudnym do opanowania. A tu okazało się, że wcale nie jest taki wybuchowy.
To dwa najmniejsze modele Pomarańczowych. SX150 jest w niektórych krajach dopuszczony do startowania w klasie MX2 razem z czterosuwowymi 250. Tak było do niedawna również w Polsce, ale – nie wiedzieć czemu – już nie jest. W każdym razie to najlżejsze i najłatwiej prowadzące się sprzęty w ofercie KTM-a.
Nowa Honda CBR 250 R jeszcze zanim się pojawiła oficjalnie wzbudzała wiele komentarzy. Mały, a raczej średni sportowiec (w ofercie znajduje się jeszcze 125-tka) od początku zapowiadał się ciekawie. Szkice maszyny pokazały, że Wielkie Skrzydło nie idzie na kompromisy i z 250-tki chce zrobić bardzo sportowy motocykl. Czy im się to udało? Zapraszamy do przeczytania naszych wrażeń z jazdy jednocylindrowcem.
Producent topowych kasków, japońska firma Shoei, zaczął ostatnio promować swój najwyższy model hasłem „Prosto z toru na drogę”. Fakt – o ile w naszych krajowych zawodach WMMP w najwyższym modelu Shoeia jeździ sporo zawodników, tak na drodze widzi się prawie tylko i wyłącznie XR-1100 lub turystyczną
Po kilkuletniej przerwie bawarski koncern powrócił do produkcji najmniejszego przedstawiciela rodziny GS. Nowy model zmienił nazwę (wcześniej nazywał się F650GS), przeszedł lekki lifting… i to by było na tyle. Przedstawiamy BMW G650 GS.
Przedstawiamy Wam dwa brytyjskie cruisery. Bazujące na tym samym motocyklu, a jednak tak od siebie różne: Triumph Thunderbird i Triumph Thunderbird Storm. Aby było ciekawiej, swoje opinie przedstawią dwaj główni testerzy motocykli, Kuba i Olaf.
Hornet 600 już w chwili debiutu pierwszej generacji w 1998 roku z miejsca stał się bestsellerem. Ciekawa stylistyka, nieprzeciętna jakość i wytrzymałość podzespołów, w końcu świetna przydatność w codziennej eksploatacji. Sezon 2011 przyniósł kosmetyczne zmiany.
Harley-Davidson Fat Boy i Fat Bob – dwa grube sprzęty, które podobne okazują się być tylko z nazwy.
Są takie motocykle, które przez wielu motocyklistów zostały zapomniane. Nie dlatego, że czegoś im brakowało, ale po prostu nie pojawiły się na rynku w odpowiednim momencie. Ja do takich motocykli zaliczam Suzuki RF900.
Co wyjdzie z połączenia skutera z motocyklem? Honda NT 650 Deauville. Miała ona zastąpić długo produkowaną i cieszącą się uznaniem NTV 650 Revere. Swoją premierę NT 650 Deauville miała w 1998 roku i w założeniu jej zadaniem było kontynuowanie sukcesu Revere.
Triumph niczego nie udaje. Jest twardzielem. Zaprojektowano go, jako gościa nie bojącego się transportować kufry, dwie osoby, namiotu, zapasu wody, lin, małej wyrzutni rakiet i całej masy wyposażenia w podróży przez dalekie kraje o niestabilnej sytuacji politycznej.