Do redakcyjnego laboratorium trafił kask EXO1000 amerykańskiej firmy Scorpion. Czy kaski integralne zza wielkiej kałuży są godną alternatywą dla produktów bardziej znanych na rynku firm? Czy cena jest adekwatna do radości z użytkowania?
Rękawice Richa Basalt należą do rzadko spotykanej grupy produktów przeznaczonych praktycznie tylko do jazdy latem. Kończą się tuż za nadgarstkiem i w znacznej części zbudowane są z bardzo przewiewnego meshu.
Jakub Olkowski
Jak w praktyce spisuje się chiński produkt oferowany pod kultową marką Junak? Postanowiliśmy to sprawdzić!
Do naszego laboratorium testowego trafił pierwszy, prawdziwie sportowy kask Schubertha. SR-1 powstał z myślą o posiadaczach sportowych maszyn do użytku szosowego, w którym bez problemu możemy jeździć na torze wyścigowym. Sprawdziliśmy co oferuje opracowany przy współpracy z Michaelem Schumacherem no
Dyna Switchback zrywa z konserwatywnym wizerunkiem firmy. Sprawdziliśmy jak jeździ się najnowszym modelem ze stajni H-D.
Po Hondzie Crossrunner spodziewałem się wszystkiego, tylko nie tego co otrzymałem. Miało być ciężko, nudno i bez wyrazu, a było… no właśnie, czym tak naprawdę jest kontrowersyjny zlepek magazynowych części z sercem od VFR?
Jakub Olkowski
Do redakcyjnego laboratorium trafiła druga generacja modelu, oferowana od 2008r. Czy Hayabusa jest żyletką w rękach małego dziecka, a jej kosmiczne osiągi wymagają spisania testamentu przed każdą podróżą?
Iota Curves to integral seryjnie wyposażony w deflektor nosa i podbródka oraz w pełni wypinane wnętrze.
motoadmin
Dotychczas niewiele wspominaliśmy o jeździe Gladiusem w dwie osoby. Montaż uchwytu na bak podziałał jak katalizator i wzbudził euforię w mojej współtowarzyszce, mającej dosyć jazd Hayabusą.
Do redakcyjnego laboratorium trafiła turystyczna kurtka tekstylna, Modeka Wulf. Pod względem cenowym znajduje się na pograniczu klasy średniej i wyższej w ofercie producenta. Jak sprawdza się w codziennym użytkowaniu, czy warto ją kupić oraz jakie są jej mocne i słabe strony?
Richa Warrior to rękawice skórzano-tekstylne. Mimo że nie posiadają żadnych odjazdowych dodatków, są naprawdę komfortowe i porządnie wykonane.
Chłopaki z fabryki w Hinckley wreszcie zebrali się na odwagę i na targach Intermot przedstawili światu nową generację swojego bestsellera. 65.000 sprzedanych egzemplarzy Speed Tripla od czasu pierwszej generacji z 1994 roku, a najnowszy z nich nareszcie trafił do redakcji.