Testy Moto - Strona 72 z 98 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Shima G:Tec - zdjęcie
Shima G:Tec
W tej chwili można powiedzieć, że produktów Shima nie trzema nikomu przedstawiać. Po kilku latach dostępności na rynku motocykliści przyzwyczaili się do tej polskiej marki. Dziś prezentujemy Wam najwyższy model, pozycjonowany jako całosezonowy produkt sportowy. Czy 289 zł to uczciwa cena i czy G:Tec`ki są jej warte?
Caberg Sintesi - zdjęcie
Caberg Sintesi
Caberg to stosunkowo mały, włoski producent znany przede wszystkim z kasków szczękowych oraz jet. Do naszego laboratorium testowego trafił model Sintesi – najbardziej wypasiony szczękowiec firmy z Bergamo.
Suzuki GSR 750 vs BMW F800R – Dwa rodzaje nagości - zdjęcie
Suzuki GSR 750 vs BMW F800R – Dwa rodzaje nagości
Klasa naked bike bez wątpienia przeżywa renesans. Ewoluując z kategorii motocykli dedykowanych dla osób niezdecydowanych, czy chcą być turystami czy ulicznymi rozrabiakami aktualnie oferuje nam pełen wachlarz motocykli.
Eska Butterfly - zdjęcie
Eska Butterfly
Eska to marka jeszcze mało znana na naszym rynku. Mimo tego, jak chwali się producent, już od 1974 roku trwały intensywne prace nad rękawicami motocyklowymi. Do naszego laboratorium testowego trafiły damskie rękawiczki z najnowszej kolekcji marki. Jak sprawdziły się podczas jazdy?
Hyosung ST7 - zdjęcie
Hyosung ST7
Do redakcyjnego garażu trafił Hyosung ST7 celujący w segment cruiserów o średniej pojemności silnika. Jego zaletami mają być solidne wykonanie, przyjemna stylistyka, niezłe własności jezdne i atrakcyjna cena. Czy wypada wykazać się rasizmem i już na starcie odrzucić go tylko ze względu na koreańskie pochodzenie?
Ducati Multistrada 1200 – Multipower - zdjęcie
Ducati Multistrada 1200 – Multipower
Kilka dni temu trafiła w moje ręce Multistrada 1200 S Touring, czyli wersja, w której producent położył nieco większy nacisk na zadowolenie użytkownika o zapędach turystycznych, dając mu do dyspozycji w pełni regulowane elektronicznie, genialne zawieszenie Ohlinsa oraz kilka dodatków w postaci kufrów, gniazd 12V, podgrzewanych manetek i centralnej podstawki.
Naxa F15 Air - zdjęcie
Naxa F15 Air
Naxa jest jedną z najpopularniejszych marek w naszym kraju. W tym wypadku działa zasada potrójnego C – Cena Czyni Cuda. Kiedy większość świadomych konsumentów wybiera najtańszy kask z gamy produktów renomowanego, droższego producenta, my postanowiliśmy zrobić odwrotnie – F15 to jedna z najdroższych pozycji Naxy, przy czym ciągle kosztuje raptem 239 zł.
Ural Ranger - zdjęcie
Ural Ranger
Moda na klimat retro trwa. Triumph od lat proponuje fantastycznego Bonnevilla i Scramblera. Kawasaki po zaprezentowaniu W800 nie nadążało z produkcją, a Ducati chyba ciągle pluje sobie w brodę po wycofaniu produkcji Sport Classic – dziś te sprzęty wcale nie tanieją i są natychmiast wyłapywane, gdy tylko pojawią się na portalu aukcyjnym.
Shoei RJ Platinum R – jet z charakterem - zdjęcie
Shoei RJ Platinum R – jet z charakterem
Shoeia najlepiej znamy z kasków sportowych lub sportowo-turystycznych. Większość kierowców myśląc o Shoeiu, zastanawia się nad X-Spiritem, XR-1100, Neoteckiem albo Qwestem. A co z motocyklistami, którzy chcą mieć orzeszka? Shoei proponuje im trzy rodzaje skorup, w tym właśnie RJ Platinium R.
Nexo Touring III - zdjęcie
Nexo Touring III
Kask ten wchodzi w skład oferty Polo – sieci sklepów znanej chyba wszystkim. Mimo że istnieje ona od ponad 30 lat, to w Polsce obecna jest dopiero od ubiegłego roku.