Dawno, dawno temu Honda zaskoczyła świat czymś, co ciężko było nazwać motocyklem. Wyglądało jak dwukołowy kamper i nazywało się Gold Wing, Honda Gold Wing.
Sam nie wierzę w to, co piszę, ale ostatnio nic bardziej nie nakręca emocji w redakcji niż małolitrażowe motocykle, serio!
Test nowego Duke został przeprowadzony podczas prezentacji modelu na początku sezonu. Mimo to, gdy otrzymaliśmy informację o możliwości otrzymania takiego samego motocykla na kilka dni potraktowaliśmy to jako propozycję nie do odrzucenia.
Historia serii V7 sięga połowy lat 60-tych, kiedy to w 1965 roku na targach w Mediolanie pierwsze Moto Guzzi o tym symbolu miało swoją premierę.
ESKA to firma z niemal 100 letnim doświadczeniem w produkcji wszelkiego rodzaju rękawic; jej produkty przeznaczone dla motocyklistów są od niedawna dostępne na polskim rynku. Jaka jest nasza opinia po sezonie użytkowania, do kogo są adresowane i czy długi staż rynkowy przekłada się na jakość, komfort i bezpieczeństwo? Prezentujemy rękawice ESKA H2 Leather.
Takie zaniedbanie powinno być karane. Hyosung GT 650R stał w garażu gotowy do zabawy, tylko kierowca był leniwy… Mimo to nasz motocykl kilka dni temu zderzył się ze „stunt rzeczywistością”. Sprawdźcie jak na nowy styl życia zareagowała Bestia.
Dla wielu motocyklistów Ducati jest synonimem perfekcji. Legendarne właściwości jezdne, niesamowita stylistyka i poczucie indywidualności. Z takim też nastawieniem stawialiśmy kroki w stronę nowego 848 Streetfighter. Jakże wielkie było nasze rozczarowanie po kilku kilometrach...
Odnosimy wrażenie, że niektórych producentów ponosi fantazja. Jakim sposobem coś, co z założenia jest do bólu praktyczne i ekonomiczne może jednocześnie być sportowe i emocjonujące? Skutery są na końcu listy jednośladów kojarzonych z wyścigową rywalizacją. Tymczasem Yamaha i BMW okrawa swoje nowe modele maxi skuterów „sportowymi” epitetami. Sami się o to prosili –zabraliśmy Yamahę T-Max 530 i BMW C600 Sport na tor wyścigowy…
Brzmi jak tytuł niskobudżetowego filmu grozy. Lęk, niepokój, panika - takie epitety nie są jednak Hyosungowi znane. Trafił on na warsztat i bez mrugnięcia lampą poddał się operacji zmiany temperamentu.
Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy Was w szczytnym celu.
Nie wiem czy kojarzycie BMW K1200S? Świetny sprzęt, choć – nie wiedzieć czemu – przez producenta umieszczony w gamie wyścigówek, a nie motocykli turystycznych. Biorąc jednak pod uwagę, że w czasach jego powstania nie było jeszcze Wunderwaffe, to naciąganie rzeczywistości w taki sposób można usprawiedliwić.
Wielu motocyklistów szukając kurtki, poza designem, sporą uwagę przywiązuje do jej uniwersalności. Mówiąc krótko, kurtka poza wyglądem ma sprawdzić się zarówno podczas jazdy po bułki, wizyty w kościele, jak i w podróży. Do tego musi sprostać każdym warunkom atmosferycznych, a najlepiej jeśli przy tym wszystkim będzie bezpieczna.