Testy Moto - Strona 67 z 98 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Bielizna termoaktywna z Outlastu Redline - zdjęcie
Bielizna termoaktywna z Outlastu Redline
Temat bielizny termoaktywnej był przeze mnie poruszany wielokrotnie. Dzięki temu, że co miesiąc nasza redakcja nawija kilka tysięcy kilometrów na koła, miałem okazję sprawdzić każdy rodzaj motocyklowych ubrań w różnych warunkach pogodowych.
Suzuki Intruder C1500T – Power Tourer - zdjęcie
Suzuki Intruder C1500T – Power Tourer
W 1997 roku na świat przyszedł VL 1500, potężny cruiser ze stajni Suzuki, który w ówczesnych czasach swoim designem zupełnie odstawał od przyjętego przez koncern wizerunku motocykla typu cruiser. Był wielki, ciężki i ociekał chromem bardziej niż Twix czekoladą.
Modeka Ventura GT – po prostu turystyka - zdjęcie
Modeka Ventura GT – po prostu turystyka
Modeka w tym roku rozszerza swoją linię modelową również wśród tych najdroższych i najlepiej wyposażonych pozycji. Tym razem do naszego laboratorium trafiła kurtka i spodnie tekstylne Ventura GT. Jak sama nazwa wskazuje, producent jasno daje nam do zrozumienia, że w nowym modelu kluczowe punkty to wentylacja i turystyka.
Harley-Davidson Sportster 1200 Custom - zdjęcie
Harley-Davidson Sportster 1200 Custom
Kiedy otrzymałem informację, że kolejny testowany Harley przypadnie mojej osobie, miałem mieszane uczucia. Spodziewałem się zawalidrogi obwieszonego chromem, kręgosłupołamacza bez krzty adrenaliny, który spowoduje apatię, niechęć do świata, a nawet światłowstręt. Harley-Davidson Sportster 1200 Custom sprawił mi jednak niespodziankę.
Suzuki Inazuma 250 – spóźniona ćwiartka - zdjęcie
Suzuki Inazuma 250 – spóźniona ćwiartka
Suzuki Inazuma to jeden z bardziej spóźnionych motocykli aktualnie dostępnych na rynku. Dlaczego? Kiedy inni producenci mieli już w swojej ofercie motocykle pojemności 250 ccm, Suzuki nie miało nic, co mogłoby zaoferować początkującym motocyklistom. Nic, co mogłoby konkurować z Yamahą YBR 250, Hondą CBR 250, KTM Duke 200 czy Kawasaki Ninja. Ta ostatnia teraz dostępna jest o pojemności 300 ccm wysuwając się tym samym na pozycję lidera wśród małolitrażowych motocykli.
Yamaha Dragstar 1100 Custom – Zawadiaka - zdjęcie
Yamaha Dragstar 1100 Custom – Zawadiaka
XVS 1100 Custom roztacza wokół siebie aurę zawadiaki i buntownika, a jednocześnie możemy traktować go jak kumpla, który nie wymaga od nas obwieszania się metalem jak krzyżowiec zmierzający na Jerozolimę, zakładania braincapa, seksownych chapsów, gogli czy bogato haftowanych kowbojek z "wielkim czubem" tylko po to aby zasłużyć na jego towarzystwo. Integral, dżinsy, skóra i sportowe buty w zupełności wystarczą, do tego z pewnością nie popsują "wizerunku".
Yamaha XJ6 Diversion F vs Kawasaki ER-6F - zdjęcie
Yamaha XJ6 Diversion F vs Kawasaki ER-6F
Większość producentów chcąc generować jakiekolwiek zyski musi mieć w ofercie uniwersalnego golasa średniej klasy pojemnościowej. Dobrego do jazdy miejskiej, sprawdzającego się w spokojnej wycieczce poza miasto w dwie osoby, a w razie potrzeby pozwalającego na nieznacznie dynamiczniejszą jazdę.
Yamaha XG 250 Tricker – Sztukmistrz - zdjęcie
Yamaha XG 250 Tricker – Sztukmistrz
Pewnego razu był sobie sprytny motocykl marki Yamaha, swą sprytność przedstawiał również poprzez dodatek do nazwy modelu – „Tricker”. Owa Yamaha XG250 Tricker, bo tak brzmi pełna nazwa, została „zabita” przez normę EURO, która zaczęła obowiązywać w 2007 roku.
Słuchawki Yamaha Pro 300 - zdjęcie
Słuchawki Yamaha Pro 300
Często zdarza się, że użytkownicy różnych typów i marek motocykli żartobliwie przekomarzają się z innymi. W końcu Triumph to również marka bielizny, właściciele Ducati nie pozdrawiają się na drodze, bo widzieli się rano w serwisie, a motocykle Yamahy są często nazywane fortepianami.
Suzuki TL1000R – Sushi bolognese - zdjęcie
Suzuki TL1000R – Sushi bolognese
Opisywany motocykl powstał w latach dziewięćdziesiątych, powołany do życia pasmem sukcesów Włochów i porażek Japończyków w wyścigowej klasie superbike. Ich sportowe L-twiny, niemal dekadę bezwzględnie dominowały śmiejąc się w twarz czterocylindrowej, rzędowej konkurencji.
BMW K 1600 GTL – dane techniczne, przyspieszenie, cena - zdjęcie
BMW K 1600 GTL – dane techniczne, przyspieszenie, cena
Coraz częściej turystyka motocyklowa zaczyna kojarzyć się z motocyklami będącymi dwukołowymi, luksusowymi kamperami, które zamiast motocyklowego survivalu gwarantują bezstresowe nawijanie kilometrów. Przeglądając propozycje producentów ciężko obecnie znaleźć takiego, który w swej ofercie nie miałby tourera z prawdziwego zdarzenia.
Honda CB1100 – druga młodość czterdziestolatka - zdjęcie
Honda CB1100 – druga młodość czterdziestolatka
Honda złożyła trybut motocyklowi, który zmienił historię. Co ciekawe, trzeba było kilku lat, żeby jeżdżący pomnik CB 750 trafił do Europy. Japończycy znają nowy CB 1100 od 2010 roku, my mieliśmy okazję wypróbować go dopiero na początku 2013.