Testy Moto - Strona 64 z 98 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

Kask MDS M13 - zdjęcie
Kask MDS M13
Pomimo tego, że MDS to marka AGV, kask został wykonany w Chinach, o czym mówi dość sprytnie ukryta naklejka umieszczona pod wyściółką.
Kask BOX BZ1 - zdjęcie
Kask BOX BZ1
BOX to kolejna submarka dużego producenta. Tym razem brytyjski Oxford, znany z produkcji różnych akcesoriów motocyklowych,w tym m.in. systemów bagażowych oraz antykradzieżowych, postanowił poszerzyć swoją ofertę o kaski dla osób z mniej zasobnym portfelem.
Wielki test porównawczy tanich kasków - zdjęcie
Wielki test porównawczy tanich kasków
Tanie kaski motocyklowe, czy to ma sens? Od początku istnienia redakcji przykładamy dużą wagę do testów akcesoriów. Ubrania, buty i kaski to coś, co wymieniamy średnio co kilka lat – rękawiczki potrafią zużyć się nawet po sezonie lub dwóch. Dlatego wiemy jakie zapotrzebowanie jest na rzetelne testy takich produktów.
Kombinezon Modeka Kyalami - zdjęcie
Kombinezon Modeka Kyalami
Modeka to znany i popularny w naszym kraju niemiecki producent odzieży motocyklowej, który głównie kojarzony jest z ubraniami tekstylnymi. Choć dzięki rozwojowi technologii i zastosowaniu nowoczesnych tkanin, komplety z materiału są obecnie wystarczająco bezpieczne, to stale istnieje duża grupa motocyklistów, która nie widzi innego rozwiązania na ubranie się niż skórzany kombinezon.
Spodnie Redline Rookie – technomix [test] - zdjęcie
Spodnie Redline Rookie – technomix [test]
Spodnie Rookie to bardzo wygodne jeansy motocyklowe o luźnym kroju. Wizualnie nie nadają się jako spodnie do koszuli, więc jeśli mamy pracę, która wymaga od nas bardziej oficjalnego stroju to niestety Rookie się nie sprawdzą. Natomiast jeżeli możemy założyć spokojnie T-shirt lub bluzę, to są jak znalazł i nadają łobuzersko-młodzieńczego wyglądu.
Modeka Razor – kangur za 440 zł - zdjęcie
Modeka Razor – kangur za 440 zł
Sezon 2013 obrodził w sporo nowości w kolekcji niemieckiej Modeki. Poza kurtkami i spodniami na rynek trafiły również rękawice, wśród których znajdziemy testowany przez nas model Razor. Jak spisały się na dystansie ponad 3500 km?
Junaka NK 650 podróże małe i duże - zdjęcie
Junaka NK 650 podróże małe i duże
Testów Junaka NK 650 ciąg dalszy. Po wheelie robionych przez Rednacza, a także ujeżdżaniu motocykla na torze przez ekipę redakcyjną przyszła pora na sprawdzenie sprzętu w warunkach codziennego użytkowania. Spotkały go korki, trasy, zaczepki ze strony gapiów, raz nawet otarł się o śmierć, kiedy kierowca postanowił zmienić pas akurat, gdy jechałem obok samochodu.
Triumph Trophy 1200 SE – Reinkarnacja - zdjęcie
Triumph Trophy 1200 SE – Reinkarnacja
Triumph Trophy 1200 to chyba najdłużej oczekiwany model ze stajni Triumpha, a obecnie flagowy model producenta z Hinckley. Swoista reinkarnacja dalekobieżnego turystyka o lekko sportowych korzeniach po kilku latach ujrzała światło dzienne i jak zapewnia producent, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, nowoczesnego silnika i najwyższej klasy zawieszenia, na rynek trafił motocykl, który zapewnia najwyższą jakość i przyjemność z każdego kilometra pokonanej trasy. Czy tak jest w rzeczywistości mieliśmy okazję przekonać się w tygodniowym teście, podczas którego nawinęliśmy na wał Trophy blisko 2000 km.
Seryjna Honda niczym z Customowego garażu - zdjęcie
Seryjna Honda niczym z Customowego garażu
Któż nie zna dzieł na dwóch kołach, które wychodziły od rąk speców z Orange County Choppers. Dzięki stacji Discovery, mieliśmy nawet okazję bliżej poznać rodzinkę Paula Teutula Seniora, przez co wyobraźnia niejednego telewidza rozpaliła się na myśl o posiadaniu własnego customa.
Yamaha FJR 1300 – nowe znaczy lepsze? - zdjęcie
Yamaha FJR 1300 – nowe znaczy lepsze?
Przez ponad dekadę Yamaha FJR 1300 stanowiła synonim motocykla uniwersalnego, który zapewniał swoim właścicielom osiągi zbliżone do tych osiąganych przez maszyny sportowe, a przy tym połączone z niesamowitą wygodą i komfortem typowego kanapowca. Szybka turystyka od samego początku była żywiołem „fujary”, i chyba nie znajdzie się dzisiaj motocyklisty, który przynajmniej by o niej nie słyszał.
Polski skuter za 4300 zł? sprawdzamy jak sobie radzi Junak 804 - zdjęcie
Polski skuter za 4300 zł? sprawdzamy jak sobie radzi Junak 804
Skuter 804 to tegoroczna nowość ze stajni Junaka. 49 ccm pojemności, nowoczesny wygląd, całkiem atrakcyjne wzory malowania i zadowalająca jakość – to widać na pierwszy rzut oka. Pytanie jak skuter, którego sugerowana cena detaliczna wynosi raptem 4249 zł będzie spisywał się w codziennym użytkowaniu? Aby się o tym przekonać, namówiliśmy firmę Junak, aby przekazała nam jeden egzemplarz na długi dystans.