W październiku prezentowaliśmy Wam kamizelki Helite, które wyróżnia to, że są jedną wielką poduszką powietrzną. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie przetestowali tego rozwiązania na własnej skórze.
Shark Vision-R doczekał się drugiej generacji, która zbiera świetne opinie motocyklistów z całego świata. Series 2 to nie tylko poprawiony wygląd, ale również lepsza wygoda i bezpieczeństwo.
„Wszystko, co dobre, szybko się kończy” – ta prosta, rzekłbym ludowa, prawda idealnie podsumowuje test długodystansowy Kymco Downtown 300i ABS. Ale zanim postawimy przysłowiową kropkę nad „i” chcielibyśmy przypomnieć, jak przebiegał test, do czego wykorzystywaliśmy „Kymczaka” oraz czy sprawił nam kłopoty.
W 2012 roku miałem okazję testować ówczesną nowość na rynku dalekobieżnych, szosowych maszyn turystycznych – BMW K1600 GTL. Pod wieloma względami flagowiec bawarskiego koncernu mnie urzekł, a pod wieloma rozczarował sprawiając, że ogólny bilans wyszedł na zero. Dosiadając go w tym sezonie byłem ciekaw, czy pewne mankamenty, które wówczas mnie drażniły, ulepszono i czy Niemcy zmienili w K 1600GTL coś więcej niż to, co widać na pierwszy rzut oka.
Yamaha produkuje nie tylko motocykle, skutery i quady, ale również skutery wodne. Sprawdziliśmy, jak wygląda szaleństwo na wodzie z produktami spod znaku trzech kamertonów. Był morza szum, był ptaków śpiew i było sporo zabawy, a to wszystko w malowniczej Francji.
Rękawice Alpinestars SP-8 są pozycjonowane jako produkt do jazdy sportowo-turystycznej. Jak sprawdzają się w swoim naturalnym środowisku?
Z obuwiem sportowym jest jak z samochodem specjalizowanym: nadaje się tylko do konkretnych zadań, a każda próba zmiany założeń konstruktorów może skończyć się mniejszymi lub większymi problemami. Dlaczego o tym wspominam? Do naszego laboratorium trafiły Alpinestars SMX Plus - buty, które w założeniu miały być tańszą, nieco bardziej cywilną alternatywą modelu Supertech-R. Obuwiem, które ma być przede wszystkim na tor, ale kiedy będzie potrzeba również do „cywilnej” jazdy. Jak zatem spisuje się druga generacja SMXów?
Alpinestars ATEM to jednoczęściowy, półprofesjonalny, sportowy kombinezon. Wprawdzie zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, jednak jego funkcjonalność, jak w każdym tego typu stroju, jest mocno ograniczona.
Zmiana przepisów dotyczących kat. A1 spowodowała dynamiczny wzrost sprzedaży wszelkich pojazdów o pojemności 125 cm3. W tym sezonie przetestowaliśmy większość motocykli i skuterów tej klasy, niemal zaniedbując większe jednoślady. Jednak znaleźliśmy czas także na Hondę NSS 300 Forza.
AGV to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek produkujących kaski motocyklowe. Firma założona w 1946 roku została rozpropagowana najpierw przez Giacomo Agostini, później przez Valentino Rossi.
Do testów dostaliśmy buty Alpinestars WEB GORE-TEX, które w tym roku zostały zmodyfikowane. Po przejechaniu sporego dystansu w różnych warunkach, mogę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.
W tym sezonie marka O'neal, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, wprowadziła budżetowy kask off-roadowy. Przedstawiciel tej serii trafił do naszego laboratorium i został poddany szczegółowym testom. Jak kask przeszedł ciężkie próby w terenie i czy można kupić dobry kask za niewygórowaną cenę, przeczytacie poniżej.