Testy Moto - Strona 42 z 98 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

KTM 690 Duke i Duke R – książę na dopalaczach - zdjęcie
KTM 690 Duke i Duke R – książę na dopalaczach
Do redakcyjnego laboratorium trafiły dwa egzemplarze KTM 690 Duke, "normalny" oraz w wersji "R". Po jazdach testowych możemy powiedzieć tylko jedno – są jak twardy narkotyk. Upośledzają zdrowy rozsądek, instynkt samozachowawczy, wyzwalają adrenalinę, a uzależniony organizm codziennie dopomina się coraz dłuższej jazdy KTM-em. Czym KTM zapracował na taką opinię?
Moto Guzzi V9 – redefinicja stylu bobber - zdjęcie
Moto Guzzi V9 – redefinicja stylu bobber
Lansować się na mieście można próbować na różne sposoby. Jeśli chcesz to zrobić skutecznie, dosiądź Moto Guzzi V9 Bobber. Nie pożałujesz, bo nie dość, że zadasz szyku, to jeszcze całkiem nieźle się przejedziesz.
Harley-Davidson Road Glide Ultra – niewdzięcznik - zdjęcie
Harley-Davidson Road Glide Ultra – niewdzięcznik
Do redakcyjnego laboratorium trafił motocykl niewdzięczny. Niewdzięczny – według słownika języka polskiego oznacza „niedający wyników, korzyści proporcjonalnych do włożonego wysiłku”. Nie znaczy to, że Harley-Davidson Road Glide Ultra, bo o nim mowa, jest zły. Wręcz przeciwnie. Dlaczego jednak uważam, że jest niewdzięczny? Przeczytajcie...
Honda CRF1000L Africa Twin – DCT vs manual - zdjęcie
Honda CRF1000L Africa Twin – DCT vs manual
Kiedy tylko nowa Honda CRF1000L Africa Twin ze skrzynią DCT pojawiła się w naszej redakcji, od razu zapowiedzieliśmy, że musimy sprawdzić także wersję manualną. O ile porównanie na drodze jest mocno subiektywne, o tyle więcej obiektywizmu można wyciągnąć z jazdy w nieco trudniejszym terenie.
Romet ADV 250 – turystyczna alternatywa - zdjęcie
Romet ADV 250 – turystyczna alternatywa
Ostatnimi czasy sprawdzaliśmy na profilu Facebookowym, jakie materiały generują najwięcej odsłon. Okazuje się, że filmy z wypadków motocyklowych oraz małymi kotkami (nie pytajcie, kto je tam umieścił). Chcielibyśmy zaprezentować Wam motocykl, który w realnym świecie wzbudza nie mniejsze zainteresowanie, a nie jest ani rozczłonkowanym motocyklistą, ani słodkim kotkiem – oto pierwszy, dostępny w naszym kraju, pojazd segmentu adventure, o pojemności ćwierć litra. Przedstawiamy Rometa ADV 250.
Disclock Kovix KNL14 – zły sen sąsiada - zdjęcie
Disclock Kovix KNL14 – zły sen sąsiada
Do redakcyjnego laboratorium trafiła Kovix KNL14 - blokada tarczy hamulcowej z wbudowanym alarmem o głośności 120 dB. Jak wypadła w ciągu kilku miesięcy użytkowania oraz jakie są jej mocne i słabe strony - odpowiadamy poniżej.
Honda CB500F – tylko nie mów do mnie „średniak” - zdjęcie
Honda CB500F – tylko nie mów do mnie „średniak”
Czy znacie bardziej popularne oznaczenie motocykla średniej pojemności od CB500? Ten symbol jest dla Hondy tym, czym Corolla dla Toyoty, albo Golf, a wcześniej Garbus dla VW. Ikoną. Ikoną popularnego modelu klasy średniej. W przypadku branży samochodowej wspomniany segment to przyzwoita cena, brak jakichkolwiek emocji w czasie jazdy, widoczna wszędzie optymalizacja kosztów, a także przeciętne osiągi, wyposażenie i ilość miejsca. Czy w przypadku motocykla taki stereotyp znany z rynku samochodowego będzie odpowiedni czy krzywdzący, oraz jak wypadło najnowsze wcielenie Hondy CB500 z oznaczeniem F, odpowiadam poniżej.
Honda NC750X – James Bond do zadań codziennych - zdjęcie
Honda NC750X – James Bond do zadań codziennych
Pierwszy motocykl Honda z oznaczeniem NC pojawił się w sprzedaży w 2012 r. Dwucylindrowy silnik wywodzący się z konstrukcji samochodowej, połączony z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów, zamontowany w zgrabne nadwozia i sprzedawany w atrakcyjnej cenie – oto recepta na sukces Hondy w średniej klasie pojemnościowej. Nadwozia, bowiem używając praktycznie zbliżonej techniki, Honda zaoferowała maxi skuter (NC700D Integrę), turystyka (obudowany CTX700 Eu), cruisera (CTX700 USA), golasa (NC700S), a z czasem dołączył do nich także (NM4 Vultus) – futurystyczny pojazd będący pewnym freestylem motocyklowych segmentów. W mojej opinii najbardziej udanym modelem, okazał się NC700X, którego następca w kolejnej odsłonie trafił do redakcyjnego garażu...
Suzuki SV650 – motocykl o dwóch twarzach - zdjęcie
Suzuki SV650 – motocykl o dwóch twarzach
Zapowiadana wcześniej impreza zorganizowana przez Suzuki Motor Poland, promująca nowości na 2016 r. okazała się udana zarówno pod względem towarzyskim, jak i testowym. Co prawda VanVan 200 nie jest jeszcze dostępny, za to przygotowano aż cztery egzemplarze SV650, dzięki czemu dostęp do najnowszego dziecka producenta, mającego szansę zdominować klasę popularnych golasów średniej pojemności, był nieograniczony.
Royal Enfield Continental GT – zobacz wideo z testu - zdjęcie
Royal Enfield Continental GT – zobacz wideo z testu
Testowaliśmy szczególny motocykl. Jest prawie taki sam, jak dziesiątki lat temu. Royal Enfield Continental GT to już jeżdżący zabytek, a przy tym jednak nówka sztuka. Czy warto go kupić? Wkrótce opublikujemy obszerny test, a na razie zobaczcie wideo, w którym Szymon opowiada o jego zaletach i wadach.