Niektóre motocykle powodują stres: osiągi czy pozycja dobre na torze w codziennym użytkowaniu zmniejszają komfort jazdy. Inne są zbyt obszerne lub za ciężkie, żeby wykonywać powolne manewry, poruszać się w mieście czy na drodze dojazdowej do leśnej działki. Powyższe modele mimo, że przez wielu określane jako pojazdy dla twardzieli zamiast cieszyć właściciela są wymagające a co za tym idzie, pozbawione jakiegokolwiek luzu. Do redakcyjnego laboratorium trafił motocykl w którym swoboda i przyjemność z jazdy są na pierwszym miejscu. Oto Ducati Scrambler Desert Sled, jednoślad, który cieszy już od pierwszych metrów...
Do redakcyjnego garażu trafiła Yamaha MT-09, motocykl który testowaliśmy wcześniej i bardzo polubiliśmy. Model jest ewolucją poprzedniej generacji. Na czym polega face-lifting i czy wyszedł na dobre temu seryjnemu, japońskiemu streetfighterowi? Już odpowiadamy.
25 Multistrad 1260 w wersji S stoi grzecznie w rządku, gotowych do drogi. Dziennikarze z całego Świata przylecieli na Gran Canarię, na testy najnowszego dziecka Ducati. Podniecenie niemal czuć w powietrzu. Dużo zostało obiecane, zatem oczekiwania co do tego modelu są również spore. Zresztą przed inżynierami z Bolognii zostało postawione naprawdę trudne zadanie, poprawienia bardzo dobrego, dopracowanego już motocykla.
Listopad to nie czas na testowanie motocykli w Polsce, ale są marki motocykli, które na tyle podgrzewają atmosferę, że nawet śnieg potrafią roztopić – a co dopiero rozgrzać kilkustopniowy asfalt. Marka Indian, ze swoją legendą, na pewno do takich należy – zobaczcie jak w naszym teście sprawił się amerykański chopper – Indian Scout.
Do redakcyjnego laboratorium trafia przesympatyczna, flagowa konstrukcja Keewaya w klasie 125, w segmencie „street”. Czy jakość odpowiada cenie, ile kosztuje i jak się sprawdzi na pierwsze moto – postanowiliśmy odpowiedzieć. Oto Keeway RKV 125!
Ducati w segmencie pojazdów typu „adventure” dotychczas oferowało tylko potężną Multistradę 1200. Owszem, była świetna na drodze, można było nią wjechać w lekki teren, ale dla dużej ilości kierowców była zbyt obszerna, zbyt droga a przede wszystkim zbyt mocna. Nie wszystkich interesowały kosmiczne osiągi – okazuje się, że wielu kierowców woli zrezygnować z kilku koni mechanicznych na rzecz lepszego wyposażenia dodatkowego, czy większej zwinności. I właśnie dla nich, Ducati postanowiło stworzyć Multistradę 950.
W ostatni weekend października miałem okazję przetestować dla Was nowości Yamahy z motocrossowej serii YZ. Dwudniowa impreza odbyła się na podwarszawskim torze DrivePosition i, mimo deszczowej pogody, wypaliła na sto procent! Miałem dużo czasu, aby sprawdzić czy kolor niebieski będzie najszybszym kolorem w nadchodzącym sezonie! Przed Państwem YZ250F i YZ450F 2018r.
Do redakcyjnego laboratorium trafiło Kymco AK 550. Maxi skuter klasy "Super Touring" z dużą dzielnością miejską i konkurencyjną ceną. Jakie ma mocne i słabe i punkty, wady, zalety oraz przede wszystkim wartość użytkową - postaramy się odpowiedzieć.
Klasa 125 bardzo często traktowana jest z przymrużeniem oka. Z tym, że twórcy YZF-R 125 o tym nie wiedzieli.
Do redakcyjnego laboratorium trafiła "customowa", bardziej klasyczna wersja Junaka M12 - z przydomkiem "Vintage". Co nas w niej urzekło, oraz jakie zalety ma ten sympatyczny chopper, przeczytacie poniżej!
Czy mały włoski „chińczyk” dorówna popularnością ETZ-cie? Przedstawiamy Benelli BN 251
Choć oczy większości skierowane są już ku modelom 2018, to mam dla was ciekawą propozycję. Harley-Davidson Softail Slim S.