Testy Moto - Strona 33 z 98 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Testy Moto

KTM Duke 790 – najostrzejszy średniak na rynku [TEST] - zdjęcie
KTM Duke 790 – najostrzejszy średniak na rynku [TEST]
KTM to marka kojarząca się głównie z offroadem, choć pomarańczowi wyjechali na asfalt już przecież w ubiegłym wieku. Jednym z pierwszych austriackich pogromców czarnych wstęg był model Duke. Choć od jego premiery minęło prawie ćwierć wieku, nazwa ta wciąż elektryzuje. Poznajcie najmłodszego, ale nie najmniejszego, członka książęcej rodziny, czyli model KTM Duke 790.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory – ostra jak brzytwa, łagodna jak baranek [TEST] - zdjęcie
Aprilia Tuono V4 1100 Factory – ostra jak brzytwa, łagodna jak baranek [TEST]
Recepty na budowę motocykla typu naked z zacięciem sportowym są generalnie dwie. Producenci mogą zbudować pojazd od podstaw, posiłkując się jedynie sportową, często kilku lub kilkunastoletnią jednostką napędową z przecinaka lub też... obrać sporta z owiewek, dać mu szeroką kierownicę i nazwać go inaczej niż swojego protoplastę. Właśnie na taką łatwiznę poszli ludzie z Aprili przy budowie Tuono V4 1100 Factory. Czy aby jednak na pewno można nazwać to łatwizną?
Moto Guzzi California 1400 Touring – turystyk w klasycznym stylu [TEST] - zdjęcie
Moto Guzzi California 1400 Touring – turystyk w klasycznym stylu [TEST]
Do redakcyjnego laboratorium trafił flagowy model marki Moto Guzzi – California 1400 Touring. To pojazd, który jest spadkobiercą historii, rozpoczynającej się od policyjnego zamówienia z Los Angeles w 1970 roku. Ma zatem długą historię – postaramy się odpowiedzieć, czy jej kolejny rozdział zaczyna nudzić, czy jest coraz bardziej wciągający...
BMW C Evolution – najszybsza '125-tka’ na rynku [test] - zdjęcie
BMW C Evolution – najszybsza '125-tka’ na rynku [test]
Każdy motocyklista chyba marzył o tym, żeby mieć w przydomowym ogródku cysternę z paliwem, albo kartę kredytową bez żadnego limitu, którą można byłoby przeznaczyć na tankowanie swojego motocykla. Jeszcze jakiś czas temu nikt by nie pomyślał, że te marzenia mogą okazać się tak bardzo nietrafne... Poznajcie BMW C Evolution, czyli skuter elektryczny, którym na stację benzynową pojedziecie tylko wtedy, gdy będziecie mieli ochotę na hotdoga.
Moto Guzzi V9 Roamer – komfortowy basista - zdjęcie
Moto Guzzi V9 Roamer – komfortowy basista
Firma Moto Guzzi od lat zna i stosuje receptę, na produkcję zrównoważonych, dobrych motocykli utrzymanych w klasycznym stylu. V9 Roamer został przyrządzony według sprawdzonej receptury, w której nie ma miejsca na błędy, ale też nie dopuszcza się eksperymentów.
Aprilia Shiver 900 2018 – test mokrej Włoszki - zdjęcie
Aprilia Shiver 900 2018 – test mokrej Włoszki
Do tej pory udało mi się unikać testowania motocykli w deszczu. Fakt, zdarzało się zmoknąć na sprzęcie, ale 100% testu w deszczu? Tego jeszcze nie było. Jak w tak trudnych warunkach sprawdził się włoski naked – Aprilia Shiver 900?
Harley-Davidson Fat Bob
Harley Davidson Fat Bob 114 – Cafe Racer po amerykańsku
Niektóre testowane przez nas motocykle są mentalnie proste i stosunkowo łatwo je zaklasyfikować. Służą do przemieszczania się pomiędzy pizzerią a klientami. Inne mają lśnić chromem, jeszcze inne nawijać kilometry w wielkiej turystyce. Nie można także zapomnieć o tych, które kręcą najlepsze czasy na torze. Bohater niniejszego testu jest trudny do zakwalifikowania do którejkolwiek z grup. Ma dwie osobowości, mentalne rozdwojenie jaźni i to chyba najbardziej nam się spodobało w bohaterze poniższego testu, Harley Davidsonie Fat Bob z silnikiem 114 cali.
Benelli Leoncino 500 – czapki z głów - zdjęcie
Benelli Leoncino 500 – czapki z głów
Do redakcyjnego laboratorium trafił wyjątkowy pojazd - zaimponował nam prowadzeniem, rozwiązaniami, jakością a przede wszystkim ceną, w odniesieniu do oferowanych zalet. Czy warto kupić Benelli Leoncino 500, bo o nim mowa? Już odpowiadamy...
Yamaha Tracer 900 i 900 GT 2018 – jeszcze lepszy sportowy turysta - zdjęcie
Yamaha Tracer 900 i 900 GT 2018 – jeszcze lepszy sportowy turysta
Yamaha Tracer 900 powstała w 2015 roku jako uniwersalny motocykl sportowo-turystyczny. Okazało się, że producent trafił w dziesiątkę w gusta Europejczyków, przynajmniej w gusta 35 tysięcy z nich, którzy przez ostatnie trzy lata weszli w posiadanie nowego Tracera 900. Motocykl ten był tak dobry, że wydawałoby się niemożliwym coś w nim poprawiać – przecież nie zmienia się wygrywającego konia... A jednak, włodarze Yamahy stwierdzili, że trzy lata bez zmian to wystarczający okres i postanowili ulepszyć swojego sportowego turystę. Poznajcie Yamahę Tracer 900 i 900 GT na rok 2018.
Yamaha XMAX 400 – skuter do zadań specjalnych - zdjęcie
Yamaha XMAX 400 – skuter do zadań specjalnych
Niektóre maxi skutery są paskudne, inne brzydkie, jeszcze inne słabo się prowadzą albo są zupełnie niepraktyczne. Bohater poniższego testu na szczęście nie posiada żadnej z wymienionych wad - a do tego naprawdę da się lubić. Oto Yamaha XMAX 400 - maxiskuter o cechach sportowo-turystycznych.
KTM Freeride 250F – czterosuwowa nowość na 2018r. - zdjęcie
KTM Freeride 250F – czterosuwowa nowość na 2018r.
KTM, austriacka, pomarańczowa marka w tym sezonie zaprezentowała zupełnie nowego Freeride. Tak się szczęśliwie składa, że ten sympatyczny pojazd trafił w moje ręce. Postanowiłem go dokładnie przetestować, oczywiście w klimacie enduro! Do czego nadaje się KTM Freeride 250F? Odpowiedź znajdziecie w poniższym tekście!