Alpinestars ATEM to jednoczęściowy, półprofesjonalny, sportowy kombinezon. Wprawdzie zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, jednak jego funkcjonalność, jak w każdym tego typu stroju, jest mocno ograniczona.
Zmiana przepisów dotyczących kat. A1 spowodowała dynamiczny wzrost sprzedaży wszelkich pojazdów o pojemności 125 cm3. W tym sezonie przetestowaliśmy większość motocykli i skuterów tej klasy, niemal zaniedbując większe jednoślady. Jednak znaleźliśmy czas także na Hondę NSS 300 Forza.
AGV to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek produkujących kaski motocyklowe. Firma założona w 1946 roku została rozpropagowana najpierw przez Giacomo Agostini, później przez Valentino Rossi.
Do testów dostaliśmy buty Alpinestars WEB GORE-TEX, które w tym roku zostały zmodyfikowane. Po przejechaniu sporego dystansu w różnych warunkach, mogę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.
W tym sezonie marka O'neal, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, wprowadziła budżetowy kask off-roadowy. Przedstawiciel tej serii trafił do naszego laboratorium i został poddany szczegółowym testom. Jak kask przeszedł ciężkie próby w terenie i czy można kupić dobry kask za niewygórowaną cenę, przeczytacie poniżej.
Harley-Davidson lubi zaskakiwać. Kiedy kilka lat temu zaprezentowano Street Glide'a, był jednym z pierwszych seryjnych baggerów. Testowaliśmy go dwukrotnie, w 2012 oraz 2014r. W zasadzie nic nie zapowiadało rewolucji w tym segmencie, tymczasem od jesieni w ofercie dealerów pojawił się Road Glide, drugi z baggerów pozycjonowanych w serii touring i kosztujących niemal identyczną kwotę.
Z czym kojarzy Wam się Szwajcaria w wymiarze politycznym? Dla mnie to jedno z najbardziej neutralnych państw na świecie. Na arenie międzynarodowej niezbyt rzuca się w oczy, mimo to ekonomicznie jest stabilna, dysponuje także sporym potencjałem gospodarczym, a w razie potrzeby sporą siłą obronną. Dlaczego poruszam taki temat? Otóż jeden z testowanych przez nas motocykli ma coś ze Szwajcarii. Przed Wami Honda CB 650F.
O Kymco Downtown 300i pisaliśmy w tym sezonie kilkakrotnie. Przedstawiliśmy Wam dzień z życia Redakcji i sposób, w jaki rozwiązywaliśmy dzięki Downowi (tak został pieszczotliwie ochrzczony Downtown) problemy logistyczne. W kolejnych odcinkach zaprezentowaliśmy jego zmagania na torze kartingowym oraz dzielność turystyczną.
Ispido Zonda to kolejny kask z najniższej półki cenowej, który trafił do naszego laboratorium. Producent reklamuje go jako kask szosowo-turystyczny wykonany z najwyższą dbałością, a przy tym z zachowaniem atrakcyjnej ceny. Ile w tym prawdy, a ile zapewnień marketingowców?
Małe pojemności mają to do siebie, że są małe. A przez to niezauważalne, dla niektórych śmieszne, a dla innych karykaturalne. Są również takie, które – mimo że są typowymi „stodwudziestkamipiątkami” – zapadają w pamięć na dłużej, niż kilka chwil śmiechu, kiedy mijają nas na światłach. Mają jednak kilka zalet, które spychają na drugi plan pewne wizerunkowe niedogodności, choćby możliwość poruszania się nimi posiadaczom prawa jazdy kategorii B. Należy do nich Kawasaki AX 125 Athlete.
Przez kilka miesięcy testowaliśmy Alpinestars SP-1, czyli – według producenta – motocyklowe rękawice sportowe przeznaczone do użytku w ciepłe dni. Czy cena, pozycjonująca testowy produkt w średniej/wyższej klasie, jest pochodną jakości, bezpieczeństwa i komfortu użytkowania?
W pierwszej części przedstawiliśmy Suzuki Van Vana 125: motocykl generujący radość, przewidywalny, przyjazny, ale poza szutrami średnio radzący sobie w terenie. Czas na pojazd znacznie bardziej hardkorowy - Rieju Marathon 125.