Motocykle - Strona 85 z 133 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

Retbike Ret Fit – wszechstronna kurtka w dobrej cenie- test - zdjęcie
Retbike Ret Fit – wszechstronna kurtka w dobrej cenie- test
Do redakcyjnego laboratorium trafiła kurtka Retbike Ret Fit z wbudowanym pasem nerkowym. Czy pomysł okazał się trafiony, jakie ma mocne i słabe strony oraz czy jest kolejną pozycją polskiego producenta, którą będziemy polecać – przeczytacie poniżej.
Jak przyspieszają stodwudziestkipiątki?! [wideo] - zdjęcie
Jak przyspieszają stodwudziestkipiątki?! [wideo]
W naszych redakcyjnych testach co tydzień pojawia się jakaś stodwudziestkapiątka. To niesamowite, jak bardzo różnią się dynamiką ich silniki. Dlatego też odpaliliśmy serię filmów „Jak one przyśpieszają”, gdzie będziemy badać, ile poszczególne modele potrzebują, by rozpędzić się do dozwolonej w mieście 50-tki, ile do 80 km/h oraz do setki – o ile w ogóle rozwijają taka prędkość.
Yamaha XJR 1300 – klasyczny, mocny golas - zdjęcie
Yamaha XJR 1300 – klasyczny, mocny golas
XJR jest dla mnie szczególnym motocyklem, bo od niego zaczęła się moja przygoda z naprawdę dużą „Japonią”. Choć od mojego rozstania z poczciwą XJR 1200 minęło piętnaście lat, to za każdym razem kieruję wzrok ku temu modelowi ze szczególnym sentymentem.
Honda CBR300R – do miasta i na tor - zdjęcie
Honda CBR300R – do miasta i na tor
Kiedyś królowało przekonanie, że jeśli motocykl ma być sportowy, to jego silnik musi mieć minimum litr pojemności i generować moc grubo przekraczającą sto, sto pięćdziesiąt koni mechanicznych. Dziś coraz częściej rozpoczynający swoją przygodę ze sportowym stylem jazdy wybierają mniejsze pojemności, i słusznie. Są one łatwiejsze w prowadzeniu, zapewnią sporą dawkę adrenaliny, dając się jednocześnie poskromić bez zbytecznego stresu o nader agresywne odkręcenie manetki gazu. Taka jest niewątpliwie tegoroczna nowość Hondy – jednocylindrowa CBR300R, którą mieliśmy okazję przetestować zarówno na torze (Pannonia-Ring), jak i na zatłoczonych warszawskich ulicach.
Shoei Hornet ADV – kask na szosę i bezdroża - zdjęcie
Shoei Hornet ADV – kask na szosę i bezdroża
Do naszej redakcji zawitał nowy kask o podwójnym przeznaczeniu do jazdy enduro i turystyki motocyklowej - Shoei Hornet ADV w grafice Seeker TC-8. Mieliśmy okazję przetestować tę nową konstrukcję na paru ciekawych szlakach.
Scarabeo 100 – włoska robota - zdjęcie
Scarabeo 100 – włoska robota
Scarabeo 100 to kolejna generacja kultowego już skutera, produkowanego przez Aprilię. Ten pojazd przez ponad 20 lat podbił już - wg danych producenta – ponad milion serc ceniących sobie niebanalny styl użytkowników jednośladów.
Yamaha MT-07 Moto Cage – chętnie idzie na gumę - zdjęcie
Yamaha MT-07 Moto Cage – chętnie idzie na gumę
Yamaha MT-07 okazała się przebojem rynkowym. Producent poszedł za ciosem i proponuje na sezon 2015 pierwszy seryjny motocykl inspirowany klimatami stuntowymi zbudowany na bazie tego modelu. Właśnie mieliśmy okazję testować Yamahę MT-07 Moto Cage.
BMW S 1000RR vs Yamaha YZF-R1: Starcie tytanów - zdjęcie
BMW S 1000RR vs Yamaha YZF-R1: Starcie tytanów
To prawdziwe starcie tytanów. BMW S 1000RR w momencie pojawienia się na rynku zdetronizowało konkurencję. Czy Yamaha YZF-R1 jest gotowa, aby odzyskać utraconą przed laty pozycję?
Test SYM GTS Joymax 125i Sport ABS start&stop - zdjęcie
Test SYM GTS Joymax 125i Sport ABS start&stop
Po zmianach w Prawie o ruchu drogowym umożliwiających jazdę jednośladami z silnikiem do 125ccm posiadaczom prawa jazdy kat. B pojawiło się sporo różnej wielkości skuterów i motocykli. Jednym z ciekawszych jest SYM GTS Joymax 125i Sport ABS start&stop.
Shoei GT-Air – aerodynamiczny turysta - zdjęcie
Shoei GT-Air – aerodynamiczny turysta
Shoei GT-Air został zaprezentowany w 2013 roku. Producent reklamował go wtedy jako „nowy standard kasków integralnych z blendą”. Wyposażony w rozwiązania sprawdzone na torze oraz te, które potrzebne są do turystyki, Shoei GT-Air wydaje się być kaskiem doskonałym. Czy taki jest? Sprawdziliśmy to.