Royal Enfield Continental GT udowadnia, że czasami ani moc, ani prędkość nie są potrzebne, aby przeżyć prawdziwą motocyklową przygodę.
Zapowiadana wcześniej impreza zorganizowana przez Suzuki Motor Poland, promująca nowości na 2016 r. okazała się udana zarówno pod względem towarzyskim, jak i testowym. Co prawda VanVan 200 nie jest jeszcze dostępny, za to przygotowano aż cztery egzemplarze SV650, dzięki czemu dostęp do najnowszego dziecka producenta, mającego szansę zdominować klasę popularnych golasów średniej pojemności, był nieograniczony.
Testowaliśmy szczególny motocykl. Jest prawie taki sam, jak dziesiątki lat temu. Royal Enfield Continental GT to już jeżdżący zabytek, a przy tym jednak nówka sztuka. Czy warto go kupić? Wkrótce opublikujemy obszerny test, a na razie zobaczcie wideo, w którym Szymon opowiada o jego zaletach i wadach.
GT, czyli samochody do wielkiej turystyki, mają kilka charakterystycznych cech; mocny silnik, sportowe, ale nie ekstremalne twarde zawieszenie, dynamiczny wygląd, komfortowe siedzenie kierowcy i pasażera oraz bogate wyposażenie. Po kilkuset kilometrach spędzonych w siodle RMT Steezer 125 jestem skłonny zaryzykować tezę, że RMT Steezer QL125 ma coś z auta typu GT...
Nie wszystkie stodwudziestkipiątki osiągają 100 km/h. Licznik Suzuki Burgmana 125 wskazał ich aż 119! Zobaczcie nasz krótki wideotest, na którym mierzymy przyśpieszenie testowanego skutera.
Wiosna to czas powrotu motocykli na drogi. Czasami pierwszą przykrością, jaka nas spotyka, jest brak odzewu ze strony akumulatora. Nasz testowany dość intensywnie przez całą zimę Barton Falcon 125 też miał małe kłopoty. Czasami oryginalny akumulator niedomagał. Zamiast próbować szukać sposobów reanimacji postanowiliśmy go wymienić. Do redakcji trafił ciekawie wyglądający akumulator firmy Moretti.
Alpinestars Tech Aero to plecak stworzony dla motocyklistów. I nie jest to tylko marketingowe gadanie.
W krótkich butach miejskich nie musimy wcale rezygnować z funkcji znanych z topowych modeli wyczynowych. Udowadniają to XPD X-Zero R.
Niedawno prezentowaliśmy test nowej Hondy CRF1000L Africa Twin. Teraz możecie zobaczyć i posłuchać, jak ten motocykl zachowuje się w terenie i na szosie. Prezentujemy wideo z naszego testu.
Bez wątpienia w ubiegłym sezonie Aprilia RSV4 RR była motocyklem, który najbardziej mnie zaskoczył.
Honda Africa Twin - oczekiwana przez tysiące motocyklistów, atmosfera podgrzewana przez Hondę, zdjęcia szpiegowskie... Dawno żadna premiera nie wzbudzała aż tylu emocji i nie ma w tym cienia przesady.
Kiedy w 1997 roku odebrałem prawo jazdy kategorii B, myślałem, że świat się skończy, w chwili gdy zamarzy mi się samochód z automatyczną skrzynią biegów. Nic takiego się nie stało. W 2009 roku w kwity wbito mi kategorię A i wtedy w głowie zrodziło mi się przekonanie, że fajne są tylko motocykle, a skuterami jeżdżą ci, którym nie chciało się poświęcić trzech miesięcy życia na zdobycie adekwatnych uprawnień. Myślałem tak do chwili, w której rozpoczął się mój romans z Hondą Forza – najdroższym i niewątpliwie najbardziej komfortowym spośród skuterów nie wymagających motocyklowego prawa jazdy, jakie można znaleźć w ofercie japońskiego producenta.