Triumph Bonneville T100 jest znowu z nami! Jak bardzo różni się od swego poprzednika?
Jakub Olkowski
Już od jutra rozpoczynamy testy tegorocznych nowości wśród klasycznych Triumph'ów.Tym razem na słonecznej Maladze bierzemy pod lupę modele: Street Cup, Scrambler i Bobber.
Czy tworzenie takiego pojazdu w ogóle ma sens? Co chce udowodnić Honda swoją nowością na 2017, modelem X-ADV? A może właśnie jesteśmy świadkami tworzenia się nowej kategorii?
motoadmin
Do redakcyjnego laboratorium trafiło Kymco Agility 16+ 125 czyli mocno zmodyfikowany skuter, opierający się na rozwiązaniach popularnego i opisywanego przez nas wcześniej, Kymco Agility City. Jakie ma mocne i słabe strony, przeczytacie poniżej...
Całkiem niedawno opublikowaliśmy test Kymco X-Town 125. Zapraszamy do obejrzenia video recenzji tego sympatycznego pojazdu...
Klasa Premium? Proszę bardzo. Nawet taki uliczny wojownik, jak nowy Triumph Street Triple 765 może zostać celebrytą.
motoadmin
Pamiętacie wyścig zbrojeń końca XXw? Kawasaki ZZR1100, potem Honda CBR1100XX, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Kawasaki ZX12R...każdy kolejny sportowo turystyczny motocykl był coraz mocniejszy, szybszy, czego kulminacją było wprowadzenie dobrowolnego porozumienia pomiędzy producentami o nie przekraczaniu granicy 300 km/h. Kiedy usłyszałem plotki o nowej sportowo-turystycznej Yamasze spodziewałem się mocy 200 KM, designu z YZF-R1 i osiągów godnych wymienionych wcześniej modeli. Tymczasem...Yamaha przygotowała wygodny, powściągliwy stylistycznie sprzęt o stosunkowo skromnej mocy 144KM i niezbyt sportowym charakterze. Za to oszczędny, trwały, mega wygodny i z dużą dzielnością cargo. Od tego czasu minęło ponad 15 lat. Jaka jest dzisiejsza FJR1300? Już odpowiadamy.
16 600 zł - tyle kosztuje obecny na rynku od lipca 2016 r. – maksiskuter Kymco X-Town 125i ABS aspirujący do klasy premium. Czy jest on wart tych pieniędzy i czy japońscy konkurenci powinni rzeczywiście obawiać się tajwańskiej marki?
Nie wiem, jak w Twojej świadomości, ale w mojej Suzuki Burgman zaistniał za sprawą piosenki Sidneya Polaka „Skuter”. Później złapałem się kilka razy na światłach z taką sześćsetpięćdziesiątką, o której śpiewano, i byłem ogromnie zdziwiony, jak ten pojazd potrafi się rozpędzać. Gdy zmieniły się regulacje dotyczące prawa jazdy, a prawdziwy renesans przeżywają stodwudziestkipiątki postanowiłem przetestować najmniejszą wersję Burgmana. Czy ona także daje radę?
Benyco to marka, pod którą w Polsce sprzedawane są chińskie motocykle małolitrażowe nadające się do całkiem przyzwoitego przewożenia się nimi z miejsca na miejsce. Po testach najtańszej szosówki dostępnej od ręki (Benyco BR 125) postanowiliśmy wziąć na warsztat offroadówkę - Benyco Tekken 125 i potraktować ją należycie, jak na pojazd o właściwościach terenowych przystało. Czy motocykl przeżył?
Do redakcyjnego garażu trafił Kymco Pulsar 125, czyli mały, zgrabny naked, którego siła tkwi w skromności i niskich kosztach eksploatacji. Czy w masie podobnych pojazdów sprowadzanych z Chin, ten niepozorny tajwańczyk ma szanse odnieść sukces?
To nie lada gratka wyrwać się z warsztatu i poupalać fabrycznie nowe crossówki, i to w dodatku Yamahy – YZ125 oraz YZ250F. Ta marka od lat udowadnia, że japońska myśl techniczna w dziedzinie offroadu nadal ma się dobrze. A zwłaszcza dwieściepięćdziesiątka Yamahy, która tylko w tym sezonie 2016 dominowała w prawie wszystkich rundach w amerykańskich wyścigach AMA za sprawą braci Martin oraz Coopera Webba.