Do redakcyjnego laboratorium trafił wyjątkowy pojazd - zaimponował nam prowadzeniem, rozwiązaniami, jakością a przede wszystkim ceną, w odniesieniu do oferowanych zalet. Czy warto kupić Benelli Leoncino 500, bo o nim mowa? Już odpowiadamy...
Yamaha Tracer 900 powstała w 2015 roku jako uniwersalny motocykl sportowo-turystyczny. Okazało się, że producent trafił w dziesiątkę w gusta Europejczyków, przynajmniej w gusta 35 tysięcy z nich, którzy przez ostatnie trzy lata weszli w posiadanie nowego Tracera 900. Motocykl ten był tak dobry, że wydawałoby się niemożliwym coś w nim poprawiać – przecież nie zmienia się wygrywającego konia... A jednak, włodarze Yamahy stwierdzili, że trzy lata bez zmian to wystarczający okres i postanowili ulepszyć swojego sportowego turystę. Poznajcie Yamahę Tracer 900 i 900 GT na rok 2018.
Niektóre maxi skutery są paskudne, inne brzydkie, jeszcze inne słabo się prowadzą albo są zupełnie niepraktyczne. Bohater poniższego testu na szczęście nie posiada żadnej z wymienionych wad - a do tego naprawdę da się lubić. Oto Yamaha XMAX 400 - maxiskuter o cechach sportowo-turystycznych.
KTM, austriacka, pomarańczowa marka w tym sezonie zaprezentowała zupełnie nowego Freeride. Tak się szczęśliwie składa, że ten sympatyczny pojazd trafił w moje ręce. Postanowiłem go dokładnie przetestować, oczywiście w klimacie enduro! Do czego nadaje się KTM Freeride 250F? Odpowiedź znajdziecie w poniższym tekście!
Niektóre motocykle powodują stres: osiągi czy pozycja dobre na torze w codziennym użytkowaniu zmniejszają komfort jazdy. Inne są zbyt obszerne lub za ciężkie, żeby wykonywać powolne manewry, poruszać się w mieście czy na drodze dojazdowej do leśnej działki. Powyższe modele mimo, że przez wielu określane jako pojazdy dla twardzieli zamiast cieszyć właściciela są wymagające a co za tym idzie, pozbawione jakiegokolwiek luzu. Do redakcyjnego laboratorium trafił motocykl w którym swoboda i przyjemność z jazdy są na pierwszym miejscu. Oto Ducati Scrambler Desert Sled, jednoślad, który cieszy już od pierwszych metrów...
Do redakcyjnego garażu trafiła Yamaha MT-09, motocykl który testowaliśmy wcześniej i bardzo polubiliśmy. Model jest ewolucją poprzedniej generacji. Na czym polega face-lifting i czy wyszedł na dobre temu seryjnemu, japońskiemu streetfighterowi? Już odpowiadamy.
25 Multistrad 1260 w wersji S stoi grzecznie w rządku, gotowych do drogi. Dziennikarze z całego Świata przylecieli na Gran Canarię, na testy najnowszego dziecka Ducati. Podniecenie niemal czuć w powietrzu. Dużo zostało obiecane, zatem oczekiwania co do tego modelu są również spore. Zresztą przed inżynierami z Bolognii zostało postawione naprawdę trudne zadanie, poprawienia bardzo dobrego, dopracowanego już motocykla.
Listopad to nie czas na testowanie motocykli w Polsce, ale są marki motocykli, które na tyle podgrzewają atmosferę, że nawet śnieg potrafią roztopić – a co dopiero rozgrzać kilkustopniowy asfalt. Marka Indian, ze swoją legendą, na pewno do takich należy – zobaczcie jak w naszym teście sprawił się amerykański chopper – Indian Scout.
Do redakcyjnego laboratorium trafia przesympatyczna, flagowa konstrukcja Keewaya w klasie 125, w segmencie „street”. Czy jakość odpowiada cenie, ile kosztuje i jak się sprawdzi na pierwsze moto – postanowiliśmy odpowiedzieć. Oto Keeway RKV 125!
Ducati w segmencie pojazdów typu „adventure” dotychczas oferowało tylko potężną Multistradę 1200. Owszem, była świetna na drodze, można było nią wjechać w lekki teren, ale dla dużej ilości kierowców była zbyt obszerna, zbyt droga a przede wszystkim zbyt mocna. Nie wszystkich interesowały kosmiczne osiągi – okazuje się, że wielu kierowców woli zrezygnować z kilku koni mechanicznych na rzecz lepszego wyposażenia dodatkowego, czy większej zwinności. I właśnie dla nich, Ducati postanowiło stworzyć Multistradę 950.
Jakub Olkowski
Cyklem "Nowości sprzed lat" postanowiliśmy przypomnieć dawne testy motocykli, przeprowadzane przez portal Motogen.pl. Co nam się wówczas podobało? Jakie były wady i zalety? Na listopadowy, smętny weekend proponujemy Suzuki GSX-R 750 (2006-2007). Przez wielu uważany za jednego z najbardziej udanych sportowych modeli producenta. A może ktoś z Was go posiadał?
W ostatni weekend października miałem okazję przetestować dla Was nowości Yamahy z motocrossowej serii YZ. Dwudniowa impreza odbyła się na podwarszawskim torze DrivePosition i, mimo deszczowej pogody, wypaliła na sto procent! Miałem dużo czasu, aby sprawdzić czy kolor niebieski będzie najszybszym kolorem w nadchodzącym sezonie! Przed Państwem YZ250F i YZ450F 2018r.