Motocykle - Strona 128 z 133 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

Gogle THOR Hero - zdjęcie
Gogle THOR Hero
Jednym z najniezbędniejszych elementów stroju każdego motocrossowca są oczywiście gogle. Ich podstawowym zadaniem jest ochrona przed błotem, kurzem i wiatrem, lecz nie można zapominać, że zabezpieczają także nasze oczy przed wszelkiego rodzaju gałęziami, lecącymi spod kół kamykami, owa
Kurtka i spodnie Metro Leather Classic - zdjęcie
Kurtka i spodnie Metro Leather Classic
Leather Classic to nazwa jaką noszą spodnie oraz kurtka polskiej firmy Metro. Testując w tym sezonie niemal wszystkie akcesoria, jakie Metro ma w swojej ofercie, zdążyłem sobie wyrobić zdanie o tym producencie. Nie oszukujmy się - pod względem jakości wykonania Metro nie ma szans zagrozić topowym ma
BMW HP2 Megamoto - zdjęcie
BMW HP2 Megamoto
BMW lubi przekraczać pewne bariery. Bawarskie motocykle zawsze zdecydowanie wyróżniały się stylistyką czy innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi. Tak było, tak jest i tak będzie. I chwała za to BMW.
Harley-Davidson WLA 1942 r. - zdjęcie
Harley-Davidson WLA 1942 r.
Sunąc ulicami, Marcin i jego motocykl mają w sobie coś z mitu jeźdźca. Lekko pochylona sylwetka kierowcy, szerokie siodło, głębokie błotniki, pękaty zbiornik paliwa, chromy i szeroka kierownica to charakterystyczne cechy maszyn spod znaku H-D...
Antifog Oxford Ultra Clear - zdjęcie
Antifog Oxford Ultra Clear
Lato już dawno za nami, robi się coraz chłodniej, a wieczorami i nad ranem bywa naprawdę zimno. Co za tym idzie, jeśli nie masz antifoga w kasku, to wizjer jest w stanie zaparować niemal w ciągu sekundy. Przetestowaliśmy uniwersalny antifog Ultra Clear firmy Oxford.
Rękawice RetBike Spider - zdjęcie
Rękawice RetBike Spider
Rękawice RetBike Spider to model typowo letni – świadczą o tym wloty powietrza na palcach i liczne tekstylne wstawki. Poprzednie rękawiczki RetBike, które testowaliśmy, wypadły bardzo kiepsko. Czy Spidery będą równie słabe? Przekonajmy się!
Triumph Tiger 1050 - zdjęcie
Triumph Tiger 1050
Tiger to pojazd zbudowany od podstaw przy wykorzystaniu tego samego silnika, który napędza Speed Triple`a oraz turystycznego Sprint ST. Moc na poziomie 115 KM, moment 100 Nm, aluminiowa rama, sportowe podwozie – czy mamy jeszcze do czynienia ze spokojnym turystycznym enduro?
Rękawice RetBike SportFormula - zdjęcie
Rękawice RetBike SportFormula
RetBike SportFormula mają niemal identyczną konstrukcję, jak testowane przez nas ostatnio rękawiczki Metro Groove. Różnią się designem oraz ceną. Za produkt RetBike’a przyjdzie nam zapłacić o ok. 50 zł więcej, co jest różnicą sporą – przynajmniej w tym przedziale cenowym. Można więc oczekiwać całkie
Rękawice Joe Rocket GPX 2.0 - zdjęcie
Rękawice Joe Rocket GPX 2.0
Joe Rocket to znana i ceniona marka, która właśnie oficjalnie wchodzi na nasz rynek. Na początek postanowiliśmy przetestować dla Was rękawice GPX 2.0, będące najwyższym oferowanym u nas modelem. Rękawiczki sprawiają wrażenie bardzo masywnych. Każdy palec posiada trzy protektory, trzy kolejne ochrani
Suzuki GS 400 - zdjęcie
Suzuki GS 400
GS 400 nie jest ani szybki, ani bardzo wygodny, jednak posiadanie takiego motocykla, własnoręcznie odremontowanego, to swoista przyjemność.
Rękawice Metro Groove - zdjęcie
Rękawice Metro Groove
Metro Groove to kolejny produkt rodzimej produkcji, który trafił do naszej sekcji testowej. Są to rękawice przeznaczone do jazdy latem, wykonane niemal w stu procentach ze skóry – nie uświadczysz w nich żadnych materiałowych elementów, za to na każdym palcu znalazł się wlot wentylacyjny. Kosztują ob
article placeholder
Aprilia Tuono 1000 R – test długodystansowy
Pierwsze 1000 km minęło bezpowrotnie, czas więc na pierwszy przegląd. Metodą „dwa w jednym”, korzystając z postoju motocykla w serwisie, wymieniłem wydechy.