– Zajebisty – odpowiada Grzechu, gdy pytam co sądzi o swoim V-Maxie. Rzeczywiście, jest to wyjątkowy motocykl. Od samego patrzenia niektórzy dostają gęsiej skórki. Został tak zaprojektowany, że nawet kiedy stoi, wygląda groźnie. Od razu widać, że jest szybki i mocny. Czy jest jednak wystarczająco dobry, skoro wciąż tak drogi? Tym bardziej, że niektórzy uważają go za konstrukcję przestarzałą i niemodną.
Ktoś, kto projektował rękawiczki Alpinestars Gp Tech, z pewnością śmiał się z określenia „złoty środek”, a w głowie przyświecała mu myśl, że jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Co zatem zrobił? Stworzył produkt, przy określaniu którego aż trudno nie używać przedrostka „naj”.
Motocykl, znaleziony przypadkiem na strychu w czyimś domu, to jeszcze nie skarb. Ale Royal Enfield, odkryty w piwnicy angielskiej kamienicy, to już coś. Tym bardziej, że nie była to wcale prymitywna „krzyżówka” roweru z malutkim, dwusuwowym silniczkiem, ale większy, dziesięciokonny motocykl, produko
Redakcja
Odkąd poznałem zalety momentu obrotowego silnika, a nie tylko jego mocy, zacząłem uważniej patrzeć na motocykle o większych pojemnościach. Nic nie daje takiej radości z jazdy, jak przyspieszenie praktycznie z każdych obrotów, niezależnie od włączonego aktualnie biegu. Niewiele jest motocykli tak genialnych w swej prostocie. XJR 1300, bo o niej mowa, to klasyczny naked o zgrabnej linii. Nie dajcie się zwieść wyglądem – to motocykl, w którym drzemie ogromny potencjał...
Marki Spyke przedstawiać nie muszę; to włoska firma produkująca kombinezony konkurencyjne dla Dainese, Spidi czy Alpinestars. Do naszej sekcji testowej trafił model Dragon, czyli jeden z niższych. Można go nabyć już za ok. 2650 zł.
Niewiele jest motocykli z gatunku enduro, które potrafią dać prawdziwą radochę z jazdy zarówno w terenie, jak i po ulicy. 800 ccm w jednym garze robi miłe wrażenie i jest swoistym rekordem wśród wielkoseryjnych motocykli. Suzuki DR 800, bo o nim mowa, jest dość nietypowym motocyklem. Nietypowym, bo trzeba go albo pokochać, albo kupić Africę Twin. Mnie zdecydowanie bardziej pociągała jednak pewna „dzikość” tego motocykla.
SIDI Vertigo Corsa to świetne buty motocyklowe, o czym przekonałem się przeprowadzając ich test w poprzednim sezonie. Czy da się w nich coś jeszcze ulepszyć? Producent stwierdził, że tak, czego efektem jest całkiem nowe obuwie nazwane SIDI Vortice. Sugerowana przez importera cena (1630 zł) trochę pr
Do naszego laboratorium trafiła Honda Transalp. Postanowiliśmy sprawdzić, czy popularny „trampek” jest taki, jakie krążą o nim opinie. Jakimi cechami miałby się charakteryzować? Powinien nadawać się do jazdy na co dzień i turystyki, sprawdzać się na szosie i w terenie oraz być jednocześnie niezawodny prosty w budowie i tani w eksploatacji. .
Jadąc na sesję kolejnego używanego motocykla, jeszcze nie wiedziałem jakiego rodzaju gratka mnie spotka. Bardziej przejmowałem się tym, że miałem niewiele czasu na te zdjęcia, tym bardziej, że od kilku dni pogoda była bardzo niesprzyjająca. Pomiędzy kolejnymi opadami deszczu występowały jedynie chwilowe, kilkunastominutowe przerwy. Było zimno i drętwawo.
Testowaliśmy już wiele kasków firmy HJC. Niedługo będziecie mogli zobaczyć jak wypadł model R1, ale dzisiaj pokażemy Wam, czy warto zainteresować się jednym z wyższych modeli tej firmy, czyli FS-10, o wartości ok. 1000 - 1200 zł.
Richa jest na polskim rynku zaledwie od kilu miesięcy, ale już w wielu sklepach można kupić produkty tej marki (głównie na Śląsku). W naszej sekcji testowej był już Kask Richa Eagle, teraz przyszła kolej na kombinezon. Na pierwszy ogień idzie najtańszy model – Richa Apollo. Można go kupić już za 120
Nowa 6-tka ze stajni Kawasaki kontynuuje obrany przez siebie kilka lat temu trend do wypuszczania napakowanych 600-tek, przerośniętych o całe 36 ccm ponad normę. Czy faktycznie w tym szaleństwie jest metoda? Czy nowy model ma szansę zdeklasować konkurencję? Przekonajmy się…