Motocykle - Strona 118 z 133 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

Motomod Avila - zdjęcie
Motomod Avila
No cóż Francja kojarzy nam się zwykle z dobrym winem, wypoczynkiem latem i projektantami, którzy swoimi wyrobami zachwycają, szczególnie kobiety, na całym świecie. Dokładnie takiego wyrafinowanego i nietuzinkowego stylu oczekiwałabym od kurtki pochodzącej z tego kraju. Niestety okazuje się, że zamia
Suzuki RMX 450Z - zdjęcie
Suzuki RMX 450Z
Dawno, dawno temu koncern z Hamamatsu produkował świetne RMX250R, które śmiało sobie poczynało na bezdrożach. Było bezkompromisowe, czysto wyczynowe. Potem zmieniła się polityka i wprowadzono DR350 – tapczanowaty sprzęt, uwielbiany przez amatorów, jednak zupełnie nie nadający się do agresywnej jazdy. Później był jeszcze DRZ400, jednak on także nie zmienił stanu rzeczy. Tak było aż do dzisiaj. Nowy RMX450Z ma siać postrach na zawodach enduro. A przynajmniej ekipa Suzuki tego by chciała.
Bell Jet R/T – włoska robota - zdjęcie
Bell Jet R/T – włoska robota
Jeśli jeździcie wspaniałym klasykiem, cafe-racerem lub po prostu lubicie nietuzinkowe nakrycia głowy, nie możecie nie zwrócić uwagi na ten kask. Nawet Steve McQueen nie potrafił oprzeć się urokowi tego „garnka” i upalał swojego Triumpha świecąc nagim torsem, ale chroniąc głowę właśnie włoskim jetem.
Harley Davidson Forty-Eight - zdjęcie
Harley Davidson Forty-Eight
Forty-Eight swoim stylem przypomina czasy weteranów wojennych wracających do domów z Harleyami, Indianami w specyfikacji wojskowej, zupełnie nieprzydatnymi w codziennym użytkowaniu.
Triumph Thruxton, H-D XR1200X i Moto Guzzi Griso 8v - zdjęcie
Triumph Thruxton, H-D XR1200X i Moto Guzzi Griso 8v
Czasami wpadamy na dzikie pomysły. Jak każdy. Czasami udaje nam się zrealizować nasze pomylone idee. Tak jak w tym wypadku. Wybraliśmy trzy motocykle, każdy z innej bajki i postanowiliśmy sprawdzić, jak poradzą sobie na torze. Przed Wami Triumph Truxton, Harley-Davidson XR1200X i Moto Guzzi Griso w ostrym starciu.
Kominiarki Spark - zdjęcie
Kominiarki Spark
Spark to firma produkująca przede wszystkim ubrania termoaktywne. Ich flagowym produktem są kominiarki z materiału Dryarn. Występują w wielu wersjach kolorystycznych oraz z naszytymi różnymi wzorami. Ich cena waha się w okolicach 60 zł.
Kawasaki KX250F - zdjęcie
Kawasaki KX250F
W Polsce ta marka nie jest popularna w offroadzie. Natomiast jeśliby sięgnąć wzrokiem za ocean, szybko zauważymy, że w Stanach KX250F jest najbardziej utytułowanym motocyklem w swojej klasie. Praktycznie co roku zdobywa tytuły mistrzowskie, zarówno w motocrossie, jak i supercrossie.
Naxa F8 - zdjęcie
Naxa F8
Mimo że kaski Naxa są na rynku dość krótko, to nie sposób odmówić im popularności. Na ulicy co chwilę można zobaczyć kogoś w kasku tej firmy. Poza reklamą z pewnością przyczyniła się do tego cena – są to jedne z najtańszych „garnków”, jeśli nie liczyć kaskopodobnych tworów w stylu Tigera.
Mottowear Nami - zdjęcie
Mottowear Nami
Tym razem testujemy kolejne damskie spodnie motocyklowe Mottoweara. Nami to klasyczne bojówki o dość szerokim kroju nogawek i wąskiej talii.
Husabergi seria FE, TE oraz FX - zdjęcie
Husabergi seria FE, TE oraz FX
„Husaberg został założony przez „wyścigowych świrów” chcących budować motocykle stricte wyczynowe” – to cytat z oficjalnej strony. Niestety, tacy ludzie przeważnie nie potrafią dobrze sprzedać swoich pomysłów. W 1995 roku marka została przejęta przez austriackiego KTM-a. Chyba wszyscy dobrze na tym wyszli, gdyż szwedzcy inżynierowie mają dużo swobody i mogą bez skrępowania wcielać w życie swoje szalone pomysły. Natomiast KTM ma swojego królika doświadczalnego.
Modeka Sporting - zdjęcie
Modeka Sporting
Modeka Sporting to tekstylne spodnie motocyklowe, ale dość nietypowe... Standardowo tekstylia zakłada się na buty. Z tym modelem Modeki jest nieco inaczej – ich krój pozwala na to, aby włożone do butów, leżały równie dobrze, jak sportowe spodnie skórzane. Obecnie ich cena wynosi ok. 590 zł.