Moto Guzzi V7 w trzech odsłonach - Motogen.pl

Motocykl utrzymany w klimatach retro jest wyposażony w dwucylindrowy silnik w układzie V o pojemności 750 ccm. Motor generuje moc 48 koni mechanicznych i dysponuje momentem obrotowym 60 Nm. W nowej odsłonie silnik otrzyma mokre koło zamachowe. Zawieszenie i pozostałe elementy pozostaną bez zmian.

V7 Stone będą charakteryzowały stonowane detale. Będzie również sporo akcentów aluminiowych oraz nowy układ wydechowy. Wszystkie chromowane elementy zostały pomalowane na czarno. V7 Stone będzie się również odróżniał od pozostałych wersji sześcioramiennymi felgami. Będzie dostępny w malowaniu Rosso Corposo, Verde Agata i Nero Ruvido.

V7 Special został utrzymany całkowicie w duchu lat 70. Styl malowania będzie nawiązywał do modeli Essetre z 1974 roku, który był pierwszym „Gutkiem” wyposażonym w hamulce tarczowe. Całości dopełniają szprychowe obręcze. Motocykl będzie dostępny w dwóch opcjach kolorystycznych – srebrny z czarnymi paskami i czarny z pomarańczowymi paskami,

V7 Racer to oczywiście model utrzymany w klimatach cafe racer i jest po prostu piękny. Uwagę zwracają czerwone piasty i rama, a wisienką na szczycie tej uczty dla oczu jest chromowany zbiornik paliwa. Siedzenie kierowcy zostało pokryte alkantarą oraz imitacją skóry. Moto Guzzi sugeruje nawet odpowiedni ubiór na ten motocykl. V7 Racer „powinno się jeździć samemu, w czarnym kombinezonie, otwartym kasku i półpalcowych skórzanych rękawicach.”

Więcej o motocyklach Moto Guzzi Autor: Wojciech Grzesiak