Cała seria 100 sztuk limitowanej edycji LiveWire Del Mar Launch Edition sprzedana w 18 minut. Cena wydaje się uczciwa…

Całkiem niedawno LiveWire, marka związana z Harley-Davidsonem zaprezentowała Arrow, nową platformę dla pojazdów średniej wielkości. Pierwszym z modeli o nią opartych (wersja S2) ma być Del Mar. Klasycznie stylizowany na scramblera/flat trackera pojazd nie trafił jeszcze do produkcji, ale licząca 100 sztuk, limitowana wersja została sprzedana w ciągu…zaledwie 18 minut.

Na czym polega wyjątkowość Del Mar Launch Edition?

Ręcznie nakładany lakier ma zapewnić jakość. Malowanie trwa 5 dni. Każdy z dwóch wzorów lakierowania wykorzystuje przeciwstawne odcienie, co ma symbolizować ekscytację i uduchowienie podczas jazdy na tych motocyklach. Dział marketingu popłynął grubo, ale efektem jest naprawdę imponujący czas sprzedaży serii!

Do motocykla przewidziano specjalnie stylizowane, 19-calowe felgi z aluminiom. Podobno ich kształt przesuwa granice technologii odlewania na wyższy poziom. Koła obuto w dedykowane opony LiveWire Dunlop DT1. Kierownica wraz z minimalistycznym siedzeniem gwarantują wyprostowaną pozycję i poprawiają kontrolę jazdy. Silnik Del Mar generuje 80 KM a przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,5 sekundy. Zasięg w mieście to mniej więcej 160 km. Pojazd waży 190 kg.

Model Del Mar Launch Edition to wydatek 17 699 dol., zwykły, jak już trafi do produkcji, nie powinien przekroczyć 15 000 dol.


Jedna odpowiedź

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany