Na czasie
    Musisz zainstalować Jetpack plugin i włączyć "Statystyki".

W czwartek odbyła się prezentacja Ducati Multistrady 950. Impreza choć krótka, okazała się udana. Na przybyłych czekały pyszne przekąski oraz napoje. Miłośnicy mocniejszych trunków mieli okazję skosztować whiskey. Największe jednak wrażenie zrobiła nowa Multistrada 950. Naszym zdaniem ma szansę odnieść spory sukces rynkowy.

A oto, jak Multistrada 950 wygląda od strony konstrukcyjnej;

Pojazd wyposażono w dwucylindrowy silnik o pojemności 937 ccm, i mocy 113 KM. Przeniesienie napędu odbywa się za pomocą sześciobiegowej skrzyni biegów, sprzęgła z antyhoppingiem oraz finalnie łańcuchem. Pod względem stylistycznym model wyraźnie nawiązuje do starszej siostry o pojemności 1200ccm.

Masa motocykla “na sucho” 204 kg pozwala przypuszczać, że Multistrada 950 będzie miała nieco większą dzielność terenową od 1200. Pojazd wyposażono w pełni regulowane zawieszenie, cztery tryby pracy silnika, kontrolę trakcji, ABS, czy w ramach akcesoriów można zamówić trzy poziomy wysokości siodła.

O skuteczne wytracanie prędkości zadba układ Brembo z czterotłoczkowymi zaciskami radialnymi Monoblock oraz tarczami o średnicy 320 mm z przodu, plus pojedyncza tarcza 265 mm.

Skok zawieszenia (170mm) predystynuje Multistradę 950 głównie na drogi asfaltowe o gorszych nawierzchniach oraz szutry. Optymistycznie wygląda interwał serwisowy, co 15000km.

Przewidywana cena od 62900 zł.

Więcej o motocyklach Ducati

Więcej w Z Kraju
Wydarzenia: II Warsiaski Rajd Syreny – 2017 Rok Rzeki Wisły

Kolejna edycja fest imprezy motocyklistów. To nie tylko świetna zabawa, ale także nauka bezpiecznych zachowań w miejskim ruchu drogowym. Rajd...

Zamknij