TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
KTM SX 150 to połączenie łatwości prowadzenia motocykla klasy 125 z mocą zbliżoną do mocy sprzętu klasy 250. KTM SX 150 w prowadzeniu jest właściwie identyczny jak SX 125. Nie czuć różnicy ani w masie, która jest zresztą taka sama, ani poręczności czy zwrotności. Przełożenia skrzyni biegów są również takie same. Różnica pojawia się dopiero przy zębatkach; SX 150 ma o jeden ząb większą zębatkę zdawczą. Charakterystyka oddawania mocy jest znacznie lepsza niż u jego mniejszego brata SX 125. Wciąż jest wybuchowa, jednak znacznie łatwiej utrzymać wysokie obroty. Podczas jazdy sprawia wrażenie, że zakres obrotów użytecznych jest dużo szerszy. Czuć wyraźny wzrost mocy i momentu obrotowego, co przekłada się na większą przyjemność czerpaną z jazdy.Silnik | 1-cylindrowy benzynowy silnik 2-suwowy |
Pojemność | 143,6 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | Rama środkowa z rur ze stali chromowo-molibdenowej |
Zbiornik paliwa | 7,5 l |
Przednie zawieszenie | WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA CC |
Tylne zawieszenie | WP Suspension 5018 BAVP DCC |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | tarczowe 260 mm, zacisk pływakowy |
Tylny hamulec | tarczowe 220 mm, zacisk pływakowy |
Zostaw odpowiedź