Motocykl jest bardzo poręczny, a jego prowadzenie jest bardzo zbliżone do modelu EXC-F 250, chociaż czuć większą moc. Szczególnie podczas mocniejszego odkręcenia gazu kiedy przednie koło na pewno zasłoni riderowi widok. Motocykl ma łączyć w sobie najlepsze cechy 250-tki i 450-tki. Zakres obrotów użytecznych jest bardzo szeroki, co jeszcze bardziej powiększa przyjemność odczuwaną podczas nawijania offroadowych kilometrów.
Wygląda na to, że KTM bardzo poważnie zbliżył się do wypuszczenia na rynek idealnego motocykla Enduro.
Silnik | 1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy, chłodzony cieczą |
Pojemność | 349,7 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Chłodzenie cieczą, ciągła cyrkulacja płynu chłodzącego przez pompę wodną |
Rama | Centralna rama rurowa z rur ze stali chromowo-molibdenowej |
Zbiornik paliwa | 9 L |
Przednie zawieszenie | WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA PA |
Tylne zawieszenie | WP Suspension PDS 5018 DCC |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | Hamulce tarczowe o średnicy 260 mm, pływające zaciski hamulcowe |
Tylny hamulec | tarczowe, śrenica 220 mm |
Zostaw odpowiedź