Jeśli chodzi o silnik, to mocy jest tutaj dużo i w każdym zakresie obrotów. Jednocześnie zachował przy tym wszystkim swoją narowistą, dwusuwową naturę. Jeżdżąc po wolnych ,technicznych odcinkach leśnej trasy wcale nie musimy używać wysokich obrotów. W niskim i średnim zakresie mocy jest wystarczająco dużo, by poradzić sobie ze wszystkimi napotkanymi przeszkodami. W tym modelu w standardowym wyposażeniu znalazł się już elektryczny rozrusznik.

 

W prowadzeniu czuć, że jest to już większy motocykl niż 125 EXC czy 200 EXC. 7 kilogramów masy i 11 mm rozstawu osi więcej czynią go bardziej „dorosłym”. Nie jest już taki wesoły i skory do zabawy; daje nam sygnał, by traktować go już poważniej. Wciąż prowadzi się bardzo dobrze, jednak nie czuć już takiej lekkości jaką emanowali jego mniejsi bracia.

 

Ogólna prezentacja nowych modeli KTM z serii EXC i EXC-F na sezon 2012

Więcej w Testy Moto
KTM EXC 200 – 2012

Niestandardowa pojemność, niestandardowy fun. Jeśli chodzi o prowadzenie, jest on bardzo zbliżony do mniejszego 125EXC. Sprawia wrażenie równie lekkiego, poręcznego...

Zamknij