Przy ich produkcji marka TRW zastosowała nowatorską technologię wytwarzania charakteryzującą się tym, że mieszanka elementu ciernego jest nanoszona w procesie spiekania  z wykorzystaniem indukcji elektrycznej. Zapewnia to doskonałą, jednolitą strukturę okładziny, a co za tym idzie niezmienny współczynnik tarcia bez względu na zużycie klocka. Dodatkowymi zaletami są stabilny docisk oraz hamowanie bez spadku wydajności aż do  zużycia okładziny ciernej do poziomu zalecanego minimum, nawet przy dużym obciążeniu termicznym.

Takie własności sprawdzą się idealnie w motocyklach sportowych, przeznaczonych do jazdy zarówno po drodze jak i torze, ale także do pojazdów sportowo-turystycznych oraz ciężkich customów.

Co ważne: uszkodzenie powierzchni ciernej klocków TRW Premium SRT Sinter Road & Track przy dużych obciążeniach (np. jazda górska, torowa) jest praktycznie niemożliwe, co jest pochodną zastosowania technologii NRS: podstawa klocków hamulcowych SRT Sinter Road & Track ma specjalny kształt uniemożliwiający rozwarstwienie warstwy ciernej.

Bezpieczeństwo, trwałość i skuteczność bez względu na zużycie, nawet w skrajnych warunkach, to wymagania, które udało się spełnić dzięki wiedzy i doświadczeniu najlepszych specjalistów z TRW. Klocki hamulcowe TRW Premium SRT Sinter Road & Track posiadają homologację ABE/TÜV i mogą współpracować zarówno z oryginalnymi tarczami hamulcowymi jak i  produktami marki TRW. Wypróbuj je i przekonaj się sam.

Więcej w Akcesoria, Porady, Warsztat
Zestawy do podwyższania i obniżania wysokości motocykla

Prawidłowa ergonomia jest niezbędna do wygodnej i bezpiecznej jazdy motocyklem. Motocykle są projektowane i zestrojone pod gabaryty statystycznego człowieka, a...

Zamknij