ZZR 1400 ma tyle samo sympatyków, co przeciwników. Jak zawsze w przypadku motocykla, którego moc sięga 200KM (dokładnie 192 KM), pojawiają się głosy o zasadności budowania takich maszyn i ich użyteczności. Kawasaki zbudowało motocykl, który mimo sportowej stylistyki, jest świetnym motocyklem turystycznym. Dzięki potężnym owiewkom podróżowanie ZZR 1400 będzie przyjemnością nawet przy prędkościach powyżej 200 km/h. Potężne hamulce, spora ilość miejsca na zamocowanie bagażu oraz wygodna kanapa dla pasażera to kolejne atuty ZZR 1400 jako motocykla, którym można pokonywać duże dystanse z konkretnymi prędkościami. Każdy, kto szuka motocykla użytkowego, który będzie mógł przy okazji określić przedrostkiem naj-, powinien zastanowić się nad zakupem właśnie ZZR 1400.
Silnik | 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 1352 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 178 KM |
Maks. moment | 153,8 Nm przy 7500 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | odwrócony widelec teleskopowy, średnica rur 43 mm, |
Tylne zawieszenie | wachacz Uni-Trak, bezstopniowa regulacja napięcia wstępnego |
Przednia opona | 120/70-VR18 |
Tylna opona | 150/80-VR16 |
Przedni hamulec | podwójne, tarczowe |
Tylny hamulec | pojedynczy, tarczowy |
Zostaw odpowiedź